maandag 7 juli 2014

XL>S Medical Vet binder sticks

XL>S Medical Vet binder sticks 
Vorig jaar heb ik de XL>S medical vetbinder tabletten getest en was aangenaam verrast over het resultaat, nu is er weer iets nieuws van XL>S medical, namelijk vet binder sticks, een handige dosering voor on the go. Dit afslankingsproduct in poedervorm heeft een rode vruchtensmaak en is volgens de fabrikant discreet in gebruik.

Dat overgewicht ongezond is mag duidelijk zijn, het is echter niet altijd gemakkelijk om van de overtollige kilo's af te komen. De producten vn XL>S medical zijn het duwtje in de rug waar je misschien behoefte aan hebt. Onder de XL>S Medical producten voor gewichtscontrole is er toch wel eentje die het qua populairiteit wint en dat is de Vet binder. Litramine is een vezelcomplex op basis van vijgcactus dat een drievoudige werking heeft:

1) de opname van vet vermindert met 1/4
2) de eetlust en behoefte aan suiker vermindert
3) de spijsvertering wordt gestimuleerd.

Het succes van de oorspronkelijke vet binder tabletten heeft ertoe geleid dat er naar andere innovaties gezocht werd en dit is dus de eerste. Laat de inhoud van een papieren poederstick na de maaltijd smelten op je tong en slik door (je hebt eigenlijk geen drinken nodig).

Voordelen: je hebt geen drinken nodig om de stick in te nemen en één stick staat gelijk aan twee tabletten. Ik gebruik ze nu een tijdje op het moment dat ik weet dat ik ga zondigen, dit is natuurlijk wel iets om mee uit te kijken want 25% vetreductie van tig caloriëen is fijn, maar die niet geblokkeerde vetten gaan direct naar mijn heupen en billen. Ter vergelijking, één gram koolhydraten of eiwitten levert 4 caloriëen, één gram vet zorgt voor maar liefst 9 caloriëen. De reden dat ik ze gebruik is dus niet zozeer dat ik wil vermageren, ik wil voorkomen dat er kilo's bijkomen.


Als je dus echt wil vermageren dan moet je jezelf echt af en toe wel iets lekkers toestaan, maar met mate, dan kan dit product echt wel een uitkomst zijn als je dat steuntje in de rug nodig hebt. Veel (gestoomde groenten met een stukje vis (neem gerust zalm voor de nodige gezonde Omega vetzuren) en maak ze wat spannender met lekkere kruiden en olijfolie in plaats van sausjes. Dit product is een ondersteuning en geen wondermiddel dat alle vetten in je voedsel wegtovert, blijf dus alert op wat je in je mond steekt en zorg voor voldoende beweging. Doe je voordeel met de mooie lange zomerdagen en maak na het eten een lekkere wandeling of begin de dag met wat oefeningen. Als je strakker in je vel zit door beweging lijk je optisch al snel een paar pondjes slanker. Ik zweer bij pilates, door de betere houding oog je slanker.

De smaak is erg zoet en synthetisch, in dat opzicht is het jammer dat je het na de maaltijd moet nemen, als je net iets lekkers hebt gegeten overheerst de smaak van de direct stick nogal. Wat ik me trouwens ook een beetje afvraag is of het zoete poeder geen geen enorme aanslag is voor het glazuur van je tanden.

Al met al ben ik over de XL>S Medical direct matig enthousiast, ik persoonlijk geef de voorkeur aan de tabletten die vond ik toch fijner in gebruik. Voor mij is de vetbinder een perfect product om mijn gewicht op peil te houden maar om echt af te vallen heb ik andere hulpmiddelen nodig, met dit product heb ik toch de neiging om juist vetter te eten omdat ik denk dat het toch geen kwaad kan (ik houd mezelf graag voor de gek).

Ik ben trouwens enorm positief over de wijze waarop Xl>S Medical de website heeft opgezet, het draait daar vooral om tips en tricks die je helpen om je streefgewicht te bereiken, zo kan je er voedingsplannen downloaden en als je nu een XL>S verpakking koopt bij de apotheek ontvang je een unieke code waarmee je één maand gebruik kan maken van de online diëtiste van XL>S medical. Nog even een heel belangrijk punt, lees voor gebruik aandachtig de bijsluiter, als je de pil gebruikt moet je even goed uitkijken wanneer je dit product gebruikt. Wees gewaarschuwd!

De vet binder sticks zijn verkrijgbaar bij de apotheek in een verpakking van 90 stuks en heeft een aanbevolen verkoopprijs van €79,90

Check de website van XL>S medical voor alle info over de producten en een gezonder voedingspatroon.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)