dinsdag 8 juli 2014

Marc Jacobs Pink Honey

Marc Jacobs Pink Honey 
Marc Jacobs parfums hebben al een hoog hebberigheidsgehalte door de flacons en laat dit nou een typisch gevalletje van hebberig hebberiger hebberigst zijn. Marc Jacobs Pink Honey is de nieuwste limited editon van Mr Jacobs en deze flacon schreeuwt er gewoon om om op een mooie plaats tentoongesteld te worden nietwaar?

Nu moet ik je toegeven dat de geuren van Marc Jacobs een geurnoot bevatten die ik niet helemaal kan plaatsen en waar ik niet zo dol op ben (vermoed de kamperfoelie) maar dat maakt de prachtige flacon meer dan goed. Ik heb een zwak voor leuke verzamelobjecten....


Pink Honey is een trendy zacht fruitige mix van peer, punch, mandarijn, oranjebloesem, perzikectar, kamperfoelie, honing, vanille en hout. De geur is bloemig, fruitig en heel erg zomers, hoewel dit type geuren niet mijn persoonlijke favoriet is denk ik wel dat het voor de echte Marc Jacobs fans weer een schot in de roos is. De geur is weer een leuke variatie op de eerdere Jacobs geuren.

Deze prachtige 50ml flacon is een limited edition dus als je hem aan je collectie wilt toevoegen moet je zeker niet te lang wachten.


Follow on Bloglovin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)