vrijdag 4 juli 2014

Een vleugje Brazilië onder de douche

Een vleugje Brazilië onder de douche 
Deze zomer is Brazilië hot! Meerdere merken hebben hierop ingespeeld met fijne producten die geïnspireerd zijn op het warme en kleurrijke Brazilië. De makkelijkste manier om je in Brazilië te wanen is met een fijn geurig doucheproduct weg te dromen onder een lauwwarme douche. Dit zijn drie lekkere producten waarmee je een korte maar ontspannen reisje naar Brazilië maakt.

L'Occitane Vitória Régia day Flower Shower gel bevat een extract va Vitória-Régia, de bloemen van de Vitória-Régia geven een bijzondere geur aan het water van het amazonegebied. De bloemblaadjes veranderen van wit naar roze en tijdens die transformatie wordt de geur sterker. De bloemen hebben een groene en waterachtige geur. Net als een van mijn grote geurliefdes Gucci Envy, Vitória Régia heeft daar iets van weg dus ik ga ook de geur in huis halen want deze groene bloemengeur van L'Occitane is heerlijk! L'Occitane Vitória Régia day Flower Shower gel 250ml €14,50

Sol de Bahia van Lancaster is een geur die je in de zon mag dragen maar waar ik niet direct fan van was. Deze geur had bij mij iets meer de tijd nodig om mijn hart te veroveren maar nu ben ik lichtelijk verslaafd. De tropische cocktail van citrus, kokos en muskus is zwoel en zonnig, onlangs heb ik de douchegel aangeschaft en deze ruikt net zo heerlijk als de geur en onder de douche droom ik even heerlijk weg met deze douchegel. Een perfect product om resten van een relaxte dag aan het strand mee weg te spoelen en een mooie zomeravond mee te beginnen. Sol de Bahia shower gel 150ml €7-9


L'Occitane Jenipapo Shower oil verandert bij contact met water van een rijke olie in een zacht schuim. Ik vind het fijn om de olie eerst lekker in te masseren op benen en billen (attack the celullite!) en het dan met koel water af te spoelen. Lekker na een warme dag en je stimuleert door de massage meteen je doorbloeding wat vooral fijn is als je last heb van benen die de neiging hebben tot vocht vasthouden op warme dagen. Jenipapo is een fruitige bloemengeur door de goudkleurige bloemen van de jenipapo, een boom uit het landschap van de cerrado. De kleur is een ode aan de prachtige zonsondergangen in het gebied en de Jenipapo producten hebben een fruitige geur, net als het gebied waar enorm veel sappig fruit groeit. De geur van Jenipapo is echt fris en fruitig en doet mij een beetje denken aan Ralph van Ralph Lauren, die was ook zo lekker. L'Occitane Jenipapo Shower oil 250ml € 16,50

Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd maar de doucheproducten van L'Occitane zijn ideale cadeautjes, als ik ergens een etentje heb geef ik graag een lekkere showergel van L'Occitane cadeau, net zo leuk als een bos bloemen alleen gaat de flacon douchegel iets langer mee. L'Occitane is verkrijgbaar bij de L'Occitane boutiques, geselecteerde verkooppunten en via de online shop. 



*de prijs van deze showergel verschilt van parfumerie, het ligt er een beetje aan welke korting er wordt gegeven maar reken op een prijs ergens tussen de 7 en 9 euro. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)