dinsdag 15 juli 2014

Collistar Ti Amo Italia look

Collistar Ti Amo Italia look 
De Collistar Ti Amo Italia lente/zomercollectie is geïnspireerd op het prachtige Italië en deze collectie is dan ook een prachtige weergave van alle mooie plaatsen in Italië. In een eerder Ti Amo Italia artikel liet ik je al drie producten uit deze collectie zien, vandaag zijn er weer drie aan de beurt. 


Het sterproduct uit de Ti Amo Italia collectie is de Amore Natural glow blush bronzer, een multifunctioneel poeder dat gebruikt kan worden als blusher, bronzer of highlighter. Dit poeder dat is vormgegeven in de vorm van het door Antonio Marras geschetste gezicht is verkrijgbaar in de kleuren 1 Verona (roze) en 2 Tropea (oranje). 

Ik heb de Verona maar overweeg om ook Tropea nog aan te schaffen. Het poeder is heel fijn van textuur en met een grote poederkwast breng je de kleuren gemengd aan maar je kan uiteraard ook een kleiner penseel gebruiken om enkel de bronzer te gebruiken waarna je de lichte tint met je vingertoppen op strategische plekken zoals je jukbeenderen, onder de wenkbrauwboog en op de slapen aanbrengt.  

 Collistar crema di sole cream powder bronzer spf 15 2 Terra di Stromboli
Toen ik dit product zag was ik eigenlijk direct enthousiast maar vreesde wel voor één ding, de tinten zijn vrij donker (zelfs na een paar dagen zonnen op een speedboot in het Gardameer was nr2 voor mij nog te donker) maar het product is super. De crema di sole cream powder bronzer spf 15 is namelijk een bronzing powder met spf in crèmevorm. Als je dit product aanbrengt verandert het in een poederachtige finish die zorgt voor een sunkissed effect. 

Eenmaal aangebracht voelt de huid fluweelzacht en heeft een lekker tintje maar aangezien de kleur nogal donker is kwam het op mijn gezicht vrij onnatuurlijk over. Ik kan er niet zo goed tegen als ik niet direct iets met een product kan dus ben ik ermee gaan spelen en heb een ideale oplossing gevonden. Als ik het product meng met een vloeibare illuminateur (ik gebruik de Clarins instant light radiance booster 02) is het wat lichter van kleur en de glans van de illuminateur versterkt het sunkissed effect. Als ik aan het eind van de zomer wat bruiner ben kan ik de crema di sole hopelijk solo gebruiken met enkel een mooie highlighter op de jukbeenderen (de nieuwe Twist XL highlighers zijn erg praktisch en erg mooi)

Collistar Twist Ultra Shiny gloss 209 Portofino
Hyaluronzuur en pro-collageen verzorgen je lippen terwijl de romige textuur vol pigment je lippen voorziet van een mooie kleur en glans. Deze koraaltint is gorgeous! 

Op onderstaande foto heb ik de Amore natural glow blusher in Verona en de twist gloss in Portofino gebruikt. Deze collectie is verkrijgbaar bij je Collistar verkooppunt


Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wat een mooie producten! :-)
    Ook fijn dat de lip pen een toegankelijke vorm heeft!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)