zaterdag 10 mei 2014

Make-Up Studio Private Tangerine look

Make-Up Studio Private Tangerine look 

 De Private Tangerine lentelook van Make-Up Studio bestaat uit een paar mooie basisproducten met een feloranje nagellak en lipstick als blikvangers. Ik heb met drie producten uit de look een paar verschillende looks gemaakt, kijk je mee?

Ik ben begonnen met een iets donkerder basis dan normaal omdat ik de oranje kleur nog mooier vind overkomen op een sunkissed huidje. Vervolgens heb ik een concealer en wenkbrauwproduct aangebracht.


Voor alle drie deze looks heb ik ook een mooie blush van Make-up Studio gebruikt, zo op het eerste gezicht lijken de glimmers erg overheersend maar na het aanbrengen zie je vooral een mooie warme gloed op de wangen en een subtiel glinstertje. Dit was trouwens mijn eerste Make-Up Studio product. In het doosje lijkt het enorm glitterig maar dat valt op het gezicht wel mee.

Ik heb alleen geen idee meer welke kleur het is, als je namelijk een refill koopt kan je dat nergens meer terugvinden maar ik gok op Silk rose, die lijkt het meeste op. *edit* uiteraard liet ik het doosje net uit mijn handen vallen...wel grappig is dat ik nu kon zien dat de eyeshadows echt op een klein terracotta steentje uit Italië zijn gebakken.



Ik ben voor deze look begonnen met het aanbrengen van de oogschaduw, deze twee mooie gouden tinten zijn ideaal voor in elke make-up collectie want vooral de lichte tint kan ook goed dienst doen als highlighter. Voor deze look heb ik beide tinten op het onderste en bovenste ooglid aangebracht en daarna zorgt een flinke dosis chocoladebruine mascara voor de finishing touch.

Make-Up Studio eyeshadow lumière duo in paint it gold
Als je vaker mijn Make-Up Studio artikelen leest kan je dit wel overslaan, ik ga weer beginnen over de durable cream eyeshadows...Fast forward of toch nog maar een keertje uitleggen? Vooruit dan maar, de Durable cream eyeshadow is een oogschaduw op crèmebasis die ervoor zorgt dat je oogschaduw nog intenser oogt en langer blijft zitten. 

Op onderstaande foto zie je het eyeshadow lumière duo in paint it gold over de Durable eyeshadow(links) en solo (rechts). Er is nu tegenwoordig ook een durable eyeshadow mousse in diverse mooie kleuren maar daar heb ik nog geen ervaring mee (de Pearl, Mauve en Emerald staan wel al op de verlanglijst).

Make-Up Studio eyeshadow lumière duo in paint it gold
Voor look nummer 1 (een vrij subtiele look) heb ik de eyeshadow lumière in paint it gold en een product uit de vorige look van Make-Up Studio gebruikt namelijk de Supershine lipgloss in Perfectly Nude. Een prachtige gloss in een nude tint met ontelbaar veel mooie glinsterende deeltjes.


Als deze eerste look dan een beetje te braaf is dan is de lipstick in Obvious Tangerine echt een uitkomst, maar mocht je deze lipstick toch ietsie té flashy vinden dan is er een simpel trucje om de kleur een hele andere uitstraling te geven.

Make-Up Studio Lipstick Obvious Tangerine
Voor look nummer twee heb ik de lipstick Obvious Tangerine met deppende beweging op de lippen aangebracht zodat de lippen duidelijk oranje kleuren maar in een iets bescheidener mate dan wanneer je de lipstick met een penseel zou aanbrengen. Om de matte kleur meer dimensie te geven dep ik met mij ringvinger op de lichte gouden kleur van het Lumière duo en dep dit zachtjes over de oranje lipstick.


Dan krijg je dus dit effect, een zachte oranje tint met zacht metallic effect.


Voor de derde look ga ik all the way, de lipstick breng ik aan met een penseel voor een full colour effect.


De Private Tangerine look is verkrijgbaar bij schoonheidsinstituten en bij Make-Up Studio brand stores. Geen verkooppunt in de buurt? Geen probleem want via de officiële website van Make-Up Studio kan je nu ook al het moois bestellen. 


1 opmerking:

  1. Waaaaaaaaaa, you look gorgeous! Beautiful colours and beautiful model! :D

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)