maandag 26 mei 2014

Clarins Sun Care Oil Spray spf 30

Clarins Sun Care Oil Spray spf 30 
Een niet vette olie in sprayflacon die het lichaam en het haar beschermt tegen de schadelijke invloeden van UV straling. De kleurloze olie voelt fris aan en laat zich gemakkelijk over de huid verdelen. De geur van de olie is subtiel en zomers.


Hoewel de olie snel intrekt geeft ze een mooie glans aan de huid, ik vind deze olie vooral geweldig voor op de benen, die lijken door het mooie glansje meteen slanker. Ik wordt alleen een beetje enthousiast bij het gebruiken van een sprayflacon en wil dan nogal snel teveel gebruiken waardoor mijn benen een beetje langs elkaar glibberen als ik ze netjes ga zitten. Op de handen heb ik dus geen last van een plakkerig of vettig gevoel, duidelijk een teken dat ik te royaal ben geweest bij het aanbrengen. Het overtollige product verdeel ik over mijn haarpunten of masseer lekker in op mijn nagels en nagelriemen. 

Deze olie is verkrijgbaar in een 150 ml sprayflacon bij Clarins verkooppunten in parfumerie, warenhuis en schoonheidssalons. 


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)