woensdag 9 april 2014

Sally Hansen Complete Salon Manicure nailpolish

Sally Hansen Jungle Gem, Greige & Get Juiced 
Get Juiced is één van de 7 nieuwe tinten van Sally Hansen. Greige en Jungle Gem zijn al een tijdje verkrijgbaar maar ik vond dat deze toch ook nog wel even wat aandacht verdienen.

Nieuwe Sally Hansen nagellakjes
De Sally Hansen Complete salon manicure lakken zitten in een royaal flesje dat 14.7ml nagellak bevat. Het penseel is van het type breed, kort en plat, doorgaans niet mijn favoriet, maar gelukkig is de grootte precies goed om mee te werken. Deze lakken zijn fijn qua samenstelling, niet te dik en zeker niet te dun.



Door naar de kleurtjes, ik heb de foto's genomen in de felle winterzon (ja ze stonden al eventjes op mijn harde schijf....) Helaas is Jungle gem een kleur die graag in de spotlight staat, want deze kleur op de foto zetten in de felle zon is nogal een uitdaging, of er zit geen kleur meer in mijn huid of deze 'teal' (een mix tussen donkerblauw en zeegroen) lijkt blauwer dan ze in werkelijkheid is...zucht... Jungle Gem lijkt ook op de foto van de flacons iets blauwer dan ze is, deze beauty moet je gewoon in real life ontmoeten. Greige en Get Juiced hebben iets minder last van divagedrag, they strike a pose en show what they got. Op alle foto's draag ik 2 laagjes lak zonder topcoat. 

Sally Hansen Greige 372 
Sally Hansen Greige 372 swatch 
Sally Hansen Get Juiced 546
Sally Hansen Get Juiced 546
Sally Hansen Jungle Gem  674 swatch 

1 opmerking:

  1. Prachtige kleuren heb je uitgezocht. Vooral Jungle Gem en Get Juiced zijn erg mooi, zelfs als Jungle Gem iets minder 'blauw' is in real life denk ik dat deze toch wel een favo van mij zou kunnen zijn.
    De kwasten lijken mij helemaal fijn (heb geen sally in mijn 'verzameling', vandaar dat ik het woord 'lijken' gebruik), het is altijd leuk om te lezen wat iemands voorkeur hiervan is en waarom.
    Ik vind de afgeronde kwasten erg fijn voor in de hoeken van mijn nagels, daar heb ik met een rechte kwast wat meer moeite mee. Bij een bredere nagel als mijn duim 'trek' ik de kwast van het midden naar links en dan naar benee, en zo ook voor de nadere kant natuurlijk, zodat het bij mij wel een rechte lijn ontstaat. Bij een rechte kwast heb ik altijd een correctie nodig voor in de hoekjes, ik krijg dat gewoon niet voor elkaar. :-)
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)