zaterdag 8 februari 2014

Caudalíe Crème Gourmande mains et ongles


Caudalie Crème Gourmande mains et ongles
In het Caudalíe basisassortiment vind je de Crème gourmande mains et ongles en onlangs zijn er drie geparfumeerde limited edition handcrèmes gelanceerd. Dezelfde formule maar dat met drie verschillende geuren.


Druiven, karitéboter en avocadoboter voeden, beschermen en herstellen de huid. De luchtige handcrèmes trekken snel in en laten een subtiel vleugje geur achter. Nu trekken ze op mijn droge handen misschien iets té snel in. Ik persoonlijk heb tijdens dit seizoen behoefte aan iets meer comfort.

Caudalíe Crème gourmande mains et ongles 75ml heeft een frisse ietwat zurige geur die echt aan een tros druiven doet denken. Voor nu te fris naar mijn smaak maar op warme dagen een lekkere verkwikkende geur.


Caudalíe Crème gourmande mains et ongles Pamplemousse rose heeft een verkwikkende friszoete geur, Miel de vigne ruikt subtiel naar zoete honing en feuille de cassis ruikt naar sappige zwarte bessen.

Nu heb ik zeker in de wintermaanden echt hele droge handen en ik vind eigenlijk dat deze handcrème voor mij net niet genoeg doet. Nu zou zelfs boter of olijfolie zo door de dunne huid van mijn handen worden opgeslurpt. Als de huid van jouw handen niet zo veeleisend is als die van mij dan zijn deze handcrèmes echte aanraders.



Ik leg ze nog even weg en haal ze tegen de zomer weer tevoorschijn, ik denk dat ze dan perfect zijn voor mijn droge huidje want tijdens de warmere maanden heb ik het niet zo op hele rijke vettige handcrèmes, maar voor nu is het echt pure noodzaak. Als het wat warmer is zijn deze handcrèmes vast ideaal.

Caudalíe Crème gourmande mains et ongles 75ml €12,80
Caudalíe Crème gourmande mains et ongles Pamplemousse rose 30ml €5,40
Caudalíe Crème gourmande mains et ongles Miel de vigne 30ml €5,40
Caudalíe Crème gourmande mains et ongles Feuille de cassis 30ml €5,40


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)