zondag 5 januari 2014

Donzig zacht douchen met Kneipp


Kneipp douche foam & body crème

Kneipp heeft onlangs twee nieuwe douche foams gelanceerd met twee totaal andere belevenissen als uitgangspunt. Kneipp Douche foam Lavendel is ontspannend en perfect om een stressvolle dag mee af te sluiten. Douche foam Mint Eucalyptus is fris en verkwikkend als een stoombad met kruiden. Bijkomend voordeel is dat een verstopte neus door de eucalyptus helemaal opengaat. Ik vind de geur van deze doucheproducten nogal overheersen, bij de Mint Eucalyptus vind ik dat wel fijn maar de Lavendel ruikt wel heel erg sterk. Nu ben ik ook niet zo'n fan van lavendel, op een subtiele wijze kan ik de geur wel waarderen maar deze is voor mij een beetje too much. Ik hoop wel dat Kneipp meer van deze zachte douche foams gaat lanceren, dan het liefst in de Amandel, Patchouli en Grapefruit passievrucht. Dat zijn mijn Kneipp favorieten.



Ook nieuw van Kneipp zijn twee hele rijke bodycrèmes in Vijgenmelk arganolie en Amandelolie, amandelmelk. De Bodycrème Vijgenmelk arganolie is een hele rijke bodycrème die zowel voedend als verzorgend is voor de huid. De crème heeft een enorm volle textuur en voordeel daarvan is dat je de crème lekker kan inmasseren, alleen ben ik meer van het snel snel dus ik zal eerder een bodycream pakken die wat sneller intrekt. De bodycrème ruikt zacht naar vijgen en amandel (althans dat is mijn waarneming) een heerlijke zachtzoete geur. 



Kneipp Douche foam 200ml €6,99
Kneipp Body crème 200ml € 9,99.