maandag 9 december 2013

L'Occitane Shea Limited editions 2013

L'Occitane Shea 2013

Ook dit jaar zijn er weer 3 Limited edition geuren van de L'Occitane Shea producten verkrijgbaar. Vorig jaar waren het dadel, roos en mango. Deze winter vertroetel je je huid met de rijke producten uit de Shea productlijn die heerlijk geuren naar jasmijn, viooltjes of roos. Ik ben enorm fan van viooltjes in parfums (de Délice des fleurs van L'Occitane was er zo een, hoop dat deze nog eens terugkomt) dus de Shea producten met de geur van viooltjes zijn voor mij een schot in de roos. Vorig jaar was de mango mijn topfavoriet en dit jaar is dat dus Subtle Violet.

Subtle Violet, Rose Tenderness en Passionate Jasmine zijn de geuren die nu verkrijgbaar zijn bij je L'Occitane verkooppunt. Deze geuren zijn verkrijgbaar in een 30ml hand cream, 100ml body cream, lip balm 15 ml en de speciale Rose Tenderness solidariteitszeep. De zeep is een speciaal product waarvan een deel van de verkoopprijs naar de stichting van L'Occitane gaat. Deze stichting helpt personen in ontwikkelingslanden met een visuele handicap.

L'Occitane solidarity soap 2013 

De heerlijke naar rozen geurende zeep (de geur is zeer geconcentreerd, een ideaal zeepje voor tussen het linnengoed, je lingerie of uiteraard voor onder de douche) is een leuk klein geschenkje en is verkrijgbaar voor slechts €2,00. Goed excuus om er een aantal in te slaan als lief klein cadeautje voor de gastvrouw, een lief vriendinnetje of een lieve buurvrouw.

L'Occitane handcrèmes behoren al jaren tot mijn favoriet en de delicate geur van viooltjes is verslavend lekker. Mijn handen zijn zacht en gevoed, beetje vreemd misschien dat ik continu aan mijn handen snuffel, maar dat ligt dus aan die heerlijke viooltjesgeur. De lipbalm heeft een verderlichte, zachte niet plakkerige textuur maar is toch enorm voedend en legt een zacht beschermend laagje op de lippen. Ik heb een tube in de auto en bij de voordeur liggen. Als ik met de hondjes ga wandelen breng ik eerst een laagje lipbalm aan.

L'Occitane Shea limited editions 2013

Wat dat lekkers kost? De handcream heb je al voor €7,50, de lipbalm voor €9,50 en de body cream kost €17,00. Ook zijn er op de website van L'Occitane leuke giftsetjes met deze productjes verkrijgbaar.

Deze producten zijn nu verkrijgbaar bij de L'Occitane boutiques, geautoriseerde verkooppunten en in de webshop van L'Occitane. Check de webshop en verkooppunten op de website van L'Occitane. Heb je nog nooit online besteld bij L'Occitane? Dan zijn de verzendkosten voor je eerste bestelling gratis met code WELCOME.