dinsdag 31 december 2013

Angel Liqueur De Parfum

Angel Liqueur De Parfum eau de parfum by Thierry Mugler

Met het parfum Angel creƫerde Thierry Mugler een bijzondere reis voor de draagster van het iconische parfum. Angel neemt de draagster mee op een droomachtige reis in de wereld van de ontwerper waarin smakelijke herinneringen uit zijn kindertijd zich vermengen met zijn visie op glamourheldinnen en hemelse beelden. Deze laatste twee elementen zijn ook altijd zichtbaar in de campagnes van Angel. Zo hebben glamourgodinnen Jerry Hall, Naomi Watts, Eva Mendes, Bianca Balti voor de lens van meneer Mugler gestaan.


Vorig jaar waren er ook limited editions van de Thierry Mugler parfums, destijds kregen die een vleugje sensueel leer mee. De limited editions van 2013 staan in het teken van prestigieuze gedestilleerde dranken. Drie geuren van Thierry Mugler zijn voor deze variaties 6 weken lang op gerookte eikenhouten vaten gerijpt.

Na 6 weken rijpen op gerookte kersenhouten vaten krijgt Angel een nieuwe weelderigheid over zich, gecokfijte vruchten, honing en amber zijn duidelijk waarneembaar in deze zoete Angel variant.

Angel Liqueur De Parfum eau de parfum by Thierry Mugler

Tijdens mijn parfumerietijd omschreef een lieve klant Angel ooit als fris, iets waar ik destijds vraagtekens bij plaatste. Maar het toeval wil dat als je Angel Liqueur de parfum vergelijkt met Angel eau de parfum dan is Angel zeker de frisse variant van de twee. Vooral de honing in de geur vind ik waanzinnig lekker, ik durf zelfs te zeggen dat ik deze Angel eigenlijk nog lekkerder vind dan het origineel. Dit parfum is zeker niet voor muurbloempjes, of het muurbloempje moet op het punt staan zich te ontpoppen tot een ware femme fatale.

Angel Liqueur De Parfum eau de parfum by Thierry Mugler
Toch blijf ik mij iets afvragen, mijn husband drinkt het liefst Single Malts van minstens 15 jaar oud, wat zou er gebeuren met een parfum als je het zo lang op een vat zou laten rijpen? Het alcoholpercentage zou voorkomen dat het bederft lijkt mij, ik hoop stiekem dat Mugler een vat achter de hand heeft gehouden en dat over 15 jaar onthult...wie weet komen we er dan ooit achter.... Nu geniet ik met volle teugen van Angel Liqueur de parfum.