donderdag 7 november 2013

Swarovski News Update

Swarovski Update, Miranda Kerr, new available sparkly items 



















Ik heb heel veel leuke nieuwtjes van Swarovski dus heb ik ze maar even voor je op een rijtje gezet. Vanaf Januari is de nieuwe spring/summer collectie verkrijgbaar en ik kan je vast verklappen....it's incredibly stunning! Meer ga ik er nog niet over zeggen (gemeen he?) want eerst is er nog heel veel ander moois dat even de aandacht verdient.

Bérénice Marlohe geeft het kristallen Swarovski stokje door aan niemand minder dan Miranda Kerr. Het Australische topmodel schittert letterlijk en figuurlijk in de prachtige najaarscampagne van Swarovski. Hieronder zie je een leuk behind the scenes filmpje dat werd gemaakt tijdens de fotoshoot en opname van de televisiecommercial van de campagne.

Miranda Kerr for Swarovski 


Als je de Swarovski Newsletter ontvangt blijf je helemaal up to date van alle Swarovski nieuwtjes, nieuwe collecties en nieuwe items. Via de Swarovski website kan je je inschrijven voor de Newsletter om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, acties en aanbiedingen.

Zo is er nu een hele mooie collectie verkrijgbaar die is geïnspireerd op de film Romeo & Julia, romantische en stoere items wisselen elkaar af in deze mooie mini collectie die een ode is aan het meest beroemde liefdesverhaal aller tijden. Op het Youtube kanaal van Swarovski vond ik ook een trailer van deze film.

Swarovski Romeo & Juliet collection available online now















Hoewel de Secret treasures collectie voor mij geen geheimen meer heeft zie ik toch af en toe een mooi item voorbij komen dat mijn aandacht trekt. Uiteraard is er naast de seizoenscollecties ook een heel mooi basisassortiment verkrijgbaar waar zo nu en dan ook hele mooie nieuwe items aan worden toegevoegd. Hieronder een klein overzichtje van een paar hele mooie Swarovski items die recent aan het online aanbod zijn toegevoegd. Ik persoonlijk ben meer van de zwaardere en grotere items, maar ik heb er ook een paar hele mooie subtiele stukken bijgezet want ook voor mooie bescheiden sieraden zit je bij Swarovski helemaal goed.

Swarovski Trema ring €199 & Appolon ring €219

Swarovski Pendants L-R Terzia €59, Starlight Crystal €119
Pure Aquamarine €149 & Oceanic €129

New Slake bracelets in Zebra & Pink Crystal Moonlight €59

Swarovski Pendants Sage Long €179, Velika Long €179 &
Vita Jet Long €99















































Swarovski Vera ring €179 (this one is unbelievably pretty that
a picture simply can't do it justice)





























Mijn favorieten zijn sowieso al deze ringen, Het Pure Aquamarine collier, de Sage Long en de Slake armbanden maar dat zal inmiddels geen verrassing meer zijn, ik heb serieus een zwak voor de Slake armbanden.

Swarovski Slake bracelets





















Ik bevestig soms zelfs 2 kleuren aan elkaar en draag ze dan in een soort 'swirl' van gekleurde kristallen. Door het materiaal is de Slake heel comfortabel en door het grote aanbod in kleuren kan je ze overal mee combineren. Echt ideale accessoires om je outfit wat glamour mee te geven.

Mijn Swarovski verlanglijstje