vrijdag 1 november 2013

LOOkX Fall/winter trend lipsticks

LookX lipsticks


















De LookX herfstlook bestaat uit 2 lipsticks, 2 lipglossjes, 4 eyeshadowduo's en een eyebrow pencil. Het eyebrow Pencil heb ik je in een eerdere blogpost laten zien, vandaag zijn de mooie lipsticks aan de beurt. Bij deze trendcollectie van LookX draait het allemaal om contrasten, neutrale oogmake-up in warme herfsttinten combineer je met de mooie warme koraalkleurige lipstick 202 Glace en een heavy smokey eye gaat prachtig samen met de nudekleurige 201 Little Dessert.


















De lipsticks van LOOkX zijn longlasting en bevatten vitaminen en moisturizers om je lippen zacht te houden. De lipsticks brengen snel aan en zijn heel goed gepigmenteerd. Je weet misschien al dat ik een zwak heb voor nudes maar de verrassing van deze collectie was toch wel de warme koraalkleurige lipstick met hele mooie metallic finish. Door de kleine gouden shimmers lijkt het wel alsof deze kleur gloeit, echt waanzinnig mooi.

Zoals je op onderstaande foto's ziet doet het koraal ook meer voor me dan de nudekleur, ik ga de nude dan ook snel proberen bij een heavy smokey eye. Hoewel ik warme bruintinten heel erg mooi vind draag ik Glace het liefst met een heavy zwarte eyeliner voor een beetje drama en glamour. Rode lipstick intimideerdt mij nog steeds een beetje dus dit is voor mij voorlopig as red as it gets and I'm lovin it!

LOOkX lipstick swatches left in sunlight right in daylight
201 Little desert on the left and 202 Glace on the right















De lipsticks blijven lekker lang zitten en zijn zo goed als geurloos, LOOkX lipsticks zijn bij de LOOkX salon verkrijgbaar en in de online shop van LOOkX voor €15,75 wat heel betaalbaar is voor zulke mooie producten.

LOOkX Lipstick 201 Little Desert



LOOkX Lipstick 202 Glace















































Meer moois uit deze LOOkX trendlook coming soon....