donderdag 10 oktober 2013

L'Oréal Collection privée de Eva Longoria

L'Oréal Paris Collection Privée


















Soms kom je tijdens het shoppen in de drogist van die fijne onverwachte verrassingen tegen. Zo ontdekte ik laatst de Collectio Privée van L'Oréal, 4 nude looks van 4 L'Oréal ambassadrices waaronder Eva Longoria. De vier ambassadrices kozen elke een nude tint nagellak en lipstick die perfect bij hen past, voor Eva is dat een peachkleurige lipstick in combinatie met een diepbruine nagellak waar ik serieus verliefd op ben. Je weet ik ben megagroot fan van nudekleurtjes en deze nieuwe benadering van nude vind ik helemaal top.



De lipstick heeft een romige textuur en is niet voelbaar op de lippen, de kleur is prachtig en het resultaat egaal. Ik heb de laatste tijd veel nieuwe lipsticks geshopt maar deze is hands down mijn favoriet.

De nagellak werkt fantastisch en de kleur is zooooo stunning soooo chic, I love it! Op de foto zie je twee laagjes lak zonder topcoat. Voor de foto heb ik mijn ogen aangezet met een bruin potlood en veel bruine mascara voor een warme look. De Collection Privée is enkel verkrijgbaar bij Di Drogisterijen in België.

L'Oréal Paris color riche Eva's nude swatch


L'Oréal Paris color riche Eva's nude nailpolish swatch
















Nieuwsgierig naar de andere nudes? Ik vrees dat ik nog een keer terug moet voor de nagellak en lipsticks van J-Lo en Freida. Die van Doutzen vind ik ook mooi maar ik ben niet zo van zachtroze. De lakjes kosten 5,99 en de lipsticks 13,29. Wel leuk trouwens in Frankrijk is er ook een nude Julianne (peach) en in de UK een nude Cheryl. In Nederland komt deze collectie trouwens niet uit, ik was bij een drogist aan het scharrelen toen er net een vertegenwoordigster aan het aanvullen was, dus Dutch beauties moeten deze mooie nudes toch over de grens zoeken.... Trouwens ik twijfel ook nog steeds over de Shine Caresse lipgloss van L'Oréal, heb jij hier al ervaring mee? Ik vind de 101 Lolita errug mooi. Life is good als je op de grens van twee landen woont, I have the best of both beauty worlds binnen handbereik ;)

L'Oréal Paris Collection Privée Freida & Eva 

L'Oréal Paris Collection Privée lipstick Doutzen & J-Lo

L'Oréal Paris Collection Privée nail lacquers L-R
Freida, Eva, Doutzen & J-Lo