vrijdag 13 september 2013

Trésor L'eau de Parfum Lumineuse

Trésor L'eau de Parfum Lumineuse 


















Deze herfst zijn er twee nieuwe interpretaties van de geurklassieker Trésor te ontdekken. De klassieke Trésor eau de parfum heeft al jarenlang een vaste plek in mijn lijstje van parfumfavorieten dus om iets te creëren wat net zo tijdloos, charmant en liefdevol ruikt, is een zware taak. Eén van die nieuwe Trésor parfums is Trésor L'eau de parfum Lumineuse.

Trésor L'eau de Parfum Lumineuse 


















Trésor L'eau de parfum Lumineuse is een geur die het frisse en vrijpostige gevoel van een zoete kus moet symboliseren. O la la dat klinkt bijzonder, de geurnoten die voor dit gevoel gaan zorgen zijn: Damascenaroos en viooltjes, zwarte bessen, absolu van vanille, muskus, Casmeran en praline.

Trésor L'eau de Parfum Lumineuse 


















Mijn eerste indruk van de Trésor Lumineuse was vooral zoet, er zit een duidelijk gourmand akkoord in deze geur wat in de klassieke Trésor niet het geval is, die is veel luchtiger van een meer bescheiden aard. Ik ben groot fan van de delicate geurnoten van de klassieke Trésor dus je begrijpt dat ik echt even moest wennen aan deze zoetere en verleidelijkere variant. Maar dat wennen aan een geur duurt nooit lang bij mij hoor, dit is een hele mooie geur voor ieder die houd van rozen en viooltjes, maar dan graag een wat ondeugendere geur zoekt.

Trésor L'eau de parfum Lumineuse is een heerlijke gourmand benadering van de klassieke Trésor geur, de gourmands zijn momenteel weer goed vertegenwoordigd in de parfumerie en dat doet mij deugd, ik vind die heerlijke goed aanwezige zoete geuren zalig.

Trésor L'eau de Parfum Lumineuse 


















Hoe meer ik deze geur draag hoe meer ik de geur ook ga waarderen. Deze geur zou een hartsvriendin van La Vie est Belle L'eau Légère kunnen zijn, vol overeenkomsten maar toch elk met een eigen persoonlijkheid. Trésor L'eau de parfum Lumineuse is sprankelend, een tikje zwoel, heel warm en vrouwelijk en het zoete gourmand akkoord is simpelweg verslavend. Trésor L'eau de Parfum Lumineuse blijft lang op de huid aanwezig. Trésor eau de parfum is voor mij een ware geurliefde maar ik geniet nu even van mijn verliefdheid voor Trésor L'eau de parfum Lumineuse.  L'eau de parfum Lumineuse is verkrijgbaar in een 30, 50 en 100ml.

Trésor L'eau de Parfum Lumineuse  


















Trésor Eau de Pafum en Trésor L'eau de parfum Lumineuse zijn al in mijn collectie vertegenwoordigd, nu moet ik nog de Trésor L'absolu de parfum gaan ontdekken met de enorm chique flacon waarin zwart en heldere glas een mooi contrast vormen. Uiteraard speelt de roos ook een hoofdrol in die geur, maar dan meer sensueel en weelderig door onder andere Benzoë, jasmijn, meiroos, patchouli en amber.

L_R Lancôme Trésor L'eau de parfum lumineuse,
Trésor L'absolu de parfum & Trésor eau de parfum

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)