donderdag 5 september 2013

Pupa Nailart Mania Bubbles 003

Pupa Nailart Mania Bubbles 003


















Ik heb ze al eens eerder in mijn handen gehad de Pupa Nail art mania bubbles maar in de handleiding stond dat ik het flesje bubbels moest schudden, voor ik het wist vloog het door de kamer (die kleine korreltjes opruimen is niet grappig kan ik je vertellen) en was het avontuur ten einde.

Dit is poging nummer twee, de donkerblauwe nagellak en pareltjes zorgen voor een heel bijzonder effect op de nagels. Pupa heeft hier wel heel goed over nagedacht want in het doosje zitten de lak, de pareltjes en een handig bakje waarmee de overtollige pareltjes snel weer in het flesje giet zonder te knoeien.

Pupa Nailart Mania Bubbles 003 nailpolish solo 

Pupa Nailart Mania Bubbles 003 nailpolish solo 




































De lak heeft een hoogglans finish en is zelfs zonder de bubbels erg mooi, pas bij deze kleur wel op voor verkleuringen, ik had geen basecoat gebruikt en had toch wel een blauwe waas op mijn broze nagels. De lak werkt enorm fijn en na het tweede laagje giet je de pareltjes over je nagels die dan in de natte lak blijven plakken. druk ze aan en na een kwartiertje kan je er weer alles mee doen. Alhoewel alles...ik merkte toch aan mezelf dat ik bepaalde huishoudelijke klusjes niet echt aandurfde met deze geparelde nagels (wel een goed excuus...) Voor het gewone dagelijks leven is een standaard lakje voor mij persoonlijk beter, maar voor een leuk feestje is dit helemaal super.

Pupa Nailart Mania Bubbles 003

Pupa Nailart Mania Bubbles 003

Pupa Nailart Mania Bubbles 003

Pupa Nailart Mania Bubbles 003







































































Het effect is heel erg grappig, het deed mee denken aan die tumtummetjes met al die kleurtjes of van die gomsnoepjes met suikerballetjes erop. Voor een Pupa nail art mania bubbels setje betaal je 12,95. Afgelopen zomer zijn er ook een paar leuke tinten bijgekomen, kan nog makkelijk met dit heerlijke weer. Wat vind jij van deze trend?

Pupa Nailart mania bubbels summer 2013