vrijdag 6 september 2013

Annemarie Börlind suncare part II

Annemarie Börlind suncare


















Al ruim 50 jaar ontwikkelt en produceert Annemarie Börlind producten uit voornamelijk biologische teelt. De producten die vrij zijn van dierlijke extracten bevatten natuurlijke ingrediënten die zorgvuldig zijn afgestemd op elk huidtype en huidprobleem, de producten zijn ook dierproefvrij. De werkwijze en kwaliteitsrichtlijnen zijn EcoControl gecertificeerd. De uitspraak van Annemarie Lindner, de oprichtster van het merk is dan ook "Ik doe niets op mijn huid wat ik niet op kan eten". Dat is het uitgangspunt van het merk. Ik ben de afgelopen weken druk gaan smeren met de zonverzorging, mijn bevindingen van de aftersun en spf 20 lotion vind je in een eerder artikel. In dit artikel zijn de Spf 30 voor het gezicht, de selftan en de spf 20 spray voor het lichaam aan de beurt.


















Annemarie Börlind Sunless Bronze Self Tanning lotion tube 75ml €14,00*
De selftanner heeft een aangename lichte ietwat zoete kruidige geur en geeft een subtiel tintje. Het feit dat dit product niet naar zelfbruiner ruikt is voor mij een enorm pluspunt. Het resultaat is subtiel maar ik ben dan ook al heel erg bruin dus misschien valt het mij niet eens meer zo op. De selftanner smeert goed uit en trekt snel in en laat geen plakkerig laagje achter. Een fijn product als je niet in één keer een hele donkere bruine tint wilt maar meer voor de subtiele look gaat.
























Annemarie Börlind Sun Anti aging DNA protect sun cream spf 30 pompflacon 50ml €32,54*
De spf 30 voor het gezicht heeft een hele aangename zachte geur en voelt enorm comfortabel aan na het aanbrengen glanst de huid een beetje maar dat trekt snel weg. Mijn huid voelt gevoed en beschermd. Een anti aging complex en kombu alg extracten en UVA/UVB filters beschermen tegen vroegtijdige veroudering om zo de jeugdige uitstraling van de huid te behouden.

In de bijsluiter staat ook vermeld dat dit product heel goed geschikt is als bescherming tegen de kou in de winter en dat geloof ik meteen. Deze rijke crème is volgens mij super als reisgenoot op wintersport of gewoon als je in de winter veel op de fiets zit. Deze crème is zo complet dat deze gewoon als dagcrème gebruikt kan worden.


























Annemarie Börlind Sun care sun spray spf 20 sprayflacon 100ml €16,50*
De spray met spf 20 heeft een hele lichte textuur die alleen wat ruw aanvoelt als je te lang door blijft smeren, het product trekt razendsnel in. Ook dit zonverzorgingsproduct van Börlind heeft een aangename geur en voelt lekker luchtig op de huid.

















De zonverzorging van Annemarie Börlind heeft mij aangenaam verrast. Ik ben echt enorm onder de indruk van deze gebruiksvriendelijke fijne producten. Mijn nieuwsgierigheid groeit, heerlijk als je een merk ontdekt dat qua normen en waarden enorm aanspreekt en dat ook nog eens een hele goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ook nieuwsgierig geworden en op zoek naar een verkooppunt in Nederland of België? Check de verkooppunten hier. Ik ga verder met mijn ontdekkingsreis door de wereld van Börlind en ik houd je op de hoogte van mijn bevindingen. To be continued.....

*indicatieve verkoopprijzen

Follow on Bloglovin