vrijdag 30 augustus 2013

Lolita Lempicka Elle L'aime

Lolita Lempicka Elle L'aime


















Lolita Lempicka staat bekend om de heerlijke parfums in bijzonder fraaie flacons en ook de nieuwste geur is weer een plaatje om te zien en een genot om te ruiken.


















Denk aan een piña colada in de ene hand en een heerlijk stuk key lime pie in de andere. Krijg je al trek?
De geur is een zonnige compositie van limoen, witte bloemen, kokosbloesem, jasmijn, ylang ylang, mirre en sandelhout. De ondertoon is warm en zwoel maar door de bloesems en limoen heeft de geur ook een frisse toets en is de geur mooi in balans.


Als ik deze geur draag droom ik echt heerlijk weg. Je weet inmiddels ook wel dat ik een enorme liefhebster van zoet ben, zowel in lekkernijen als parfums dus deze geur is echt helemaal mijn ding.

Dit weelderige parfum is verkrijgbaar vanaf 16 September in een 40 en 80ml eau de parfum. Zelfs in de formaten van de geur laat Lolita zien hoe heerlijk eigenwijs ze is en niet met de stroming meegaat. De Lolita vrouw is in mijn optiek sensueel, heeft humor en neemt zichzelf niet te serieus, is toch heel romantisch en bovenal kiest ze lekker eigenwijs haar eigen pad, waarmee ze een betoverend geurspoor achterlaat.

Ik heb nog net niet gesmeekt om een badlijn van deze geur, ik zie de prachtige flacons al voor me, pronkstuk zou zijn een prachtige bodycrème met subtiel gouden shimmer in een weelderig ronde pot met de prachtige gouden opdruk van Elle L'aime. Wie weet... Nu geniet ik met volle teugen van dit parfum.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)