zaterdag 10 augustus 2013

Anny & Bourjois summer colour

Anny Blue love & Bourjois Color boost lipstick


















In de zomer is er altijd zo lekker veel kleurige make-up verkrijgbaar, van zachte pastels tot sprekende kleuren alles kan en alles mag. Anny's Blue Love is een mooie pastelblauwe nagellak en Bourjois heeft onlangs de nieuwe Color Boost lipsticks gelanceerd waarvan ik Red Sunrise en Peach on the beach echt heerlijke zomerkleurtjes vind. Uit de Miami surfer girls van Anny heb ik je al eerder een lakje laten zien maar ik heb me toch ook laten verleiden door de blauwe tint Blue Love. Anny is exclusief verkrijgbaar bij Douglas en Bourjois is verkrijgbaar bij parfumerie en drogisterij. Ik heb de Color boosts ook al in de online shop van Douglas gespot.

Anny Blue love 

Anny Blue Love nagellak swatch 


De Color Boost lipsticks van Bourjois zijn lipsticks in handige potloodvorm die je daardoor heel nauwkeurig kan aanbrengen. Door aan de onderkant te draaien schuift de stick naar buiten, net als bij een klassieke lipstick. De hoogglans verdwijnt wel vrij snel van de lippen maar de kleur blijft goed zitten en je lippen voelen soepel en niet plakkerig aan. Red Sunrise is een mooie warme rode tint en Peach on the beach is een vrolijke retro peachkleur (die heel erg leuk matcht met de nagellak Mélimelon van Bourjois). Ik ben helemaal fan van Peach on the Beach. De swatches op mijn hand zijn genomen in het zonlicht en de swatches op mijn lippen binnen in de schaduw. Wat vind jij van deze zomerse kleurtjes?

Bourjois Color Boost Red Sunrise & Peach on the Beach

Bourjois Color Boost swatches Red Sunrise & Peach on the Beach




































Bourjois color booster lipstick Peach at the beach 

Bourjois color booster lipstick red sunrise