vrijdag 19 juli 2013

Uli's Birthday!!!

Onze lieve jongen
Vandaag is onze Ulan alweer 9 jaar geworden en wat lijken de jaren voorbij te vliegen. Ulan heb ik uit Denemarken gehaald toen hij 1,5 jaar was dus ik heb hem helaas niet als puppy meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat hij de clown van het nest was. Want een clown is hij nog steeds, husband zegt wel eens dat Uli bij het circus kan, hij steelt altijd de show en weet altijd iedereen aan het lachen te maken.

Toen Ulan net bij ons woonde werd hij al ingezet als Gigolo, eerst kreeg Dolly 5 mooie kinderen van hem en het jaar daarop kreeg hij van haar zus Lola ook 4 kindjes. Eigenlijk 5, één pupje had het niet gehaald, de reden dat ik daarna niet meer aan een nest pupjes durfde te beginnen. Naast Dolly en Lola heeft Ulan nog ergens een paar kindjes en inmiddels is hij ook al opa. Het is zo mooi om te zien dat zijn nakomelingen zoveel van hem weg hebben. Af en toe loopt ons Nederlands schoonheidskampioen nog wel eens een showtje mee in de veteranenklasse (ik ben een heuse pegeant mom haha maar dan voor de honden, geloof me, dat is het ergste soort ;)) maar Uli is vooral mijn lieve knuffelbeer en een fantastische papa voor al zijn kindjes én elke willekeurige pup die hij tegenkomt.

Hieperdepiep hoera Uli! Ik hoop nog vele jaartjes van jou en je kindjes te mogen genieten.