dinsdag 23 juli 2013

Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles

Thierry Mugler Womanity Eau Pour Elles 


















Womanity is een geur waar ik enorm aan moest wennen, het was geen liefde op het eerste gezicht maar na een paar keer dragen begon ik eraan te wennen en ging ik de geur steeds lekkerder vinden. Thierry Mugler is een designer die provoceert, prikkelt en inspireert. Door het creëeren van bijzondere geuren huppelt hij op het randje van geurenland. Mugler geuren zijn nooit voorspelbaar of, zoals veel nieuwe geuren, commercieel en makkelijk. Mugler geuren zijn altijd bijzonder en edgy en dat zegt veel over hem, maar ook over zijn enorme aanhang, zijn geuren zijn inmens populair.

Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles 


















Ik vind het briljant dat er nog geuren uitkomen die net even iets anders zijn dan het huidig regerende 'zuurtjesnat'. Ik draah ook wel eens een makkelijke geur maar diep in mijn hart hou ik toch het meest van geuren de nét even anders zijn. Mede daarom heb ik het Womanity eau de parfum toch de kans gegeven en ben nu blij dat ik dat gedaan heb. Womanity is intrigerend en verwarrend, een tikje toegankelijker dan het eau de parfum is de Womanity Eau pour Elles. Een bijzondere geur die heel erg sensueel is maar op een hele andere manier dan je wellicht gewend bent.

De zoete zilte geurnoten hebben gezelschap gekregen van een fruitig akkoord wat de geur een geheel nieuw gezicht geeft. Sappige aardbeien geven de geur een vleugje zoetheid en een frissere opening. De sappige witte vijgen en het zilte caviaar zijn ook duidelijk aanwezig, maar subtieler dan in de eau de parfum. Veel sensuele geuren zijn zwoel en zwaar, Womanity is door het zilte aspect toch ook fris maar zeker niet minder zwoel. Womanity voelt als zout op de huid, na een dagje strand proeft de huid altijd wat zouter en zit de zilte zeegeur op je lijf. Ook al heb ik touwhaar en een rood hoofd van de hitte, Ik voel me dan altijd erg vrouwelijk. Dat gevoel geeft Womanity mij ook.

Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles 


















De flacon vind ik prachtig en een beetje eng tegelijk, ik heb altijd het gevoel dat het gezicht mij aanstaart. Maar ook dat is totally Mugler, zijn flacons zijn stuk voor stuk iconische kunstwerkjes. Womanity Eau pour Elles is navulbaar, Mr Mugler is ook zeer eco bewust, door de navulbare flacons neemt de stapel beautyafval toch al een stuk af. En het is ook vriendelijker voor de cash flow, een navulling aanschaffen is voordeliger dan het aanschaffen van een nieuwe flacon. Ook over de verpakking is nagedacht, alle info staat ín de doos en daarnaast vind je ook een unieke code in elke Mugler verpakking waarmee je toegang krijgt tot de exclusieve Mugler circle.

Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)