dinsdag 23 juli 2013

OZ The great & powerful winactie

Oz Th Great & Powerful winactie 



















6 April heb ik Oz The Great and Powerful in de bioscoop gezien en ik werd betoverd door de bijzondere wereld van Oz, de briljante personages en het bijzondere verhaal. Oz The Great and Powerful draait om goochelaar Oscar 'Oz' Diggs die zich meer richt op het vrouwelijk schoon dan op zijn grote talent, goocheltrucs en special effects. Door een tornado beland hij in het land van Oz waar hij drie bijzondere vrouwen ontmoet, drie zussen, alledrie heks. Oscar kan koning worden van Oz mits hij de slechte heks verslaat, maar wie is eigenlijk de slechte heks?

©Disney














Dit is het type film dat ik eindeloos vaak kan kijken, je valt van de ene magische verbazing in de andere en als ik de film nog een keertje zie ontdek ik altijd wel iets nieuws. Sinds vorige week is deze film ook op DVD en Blu-Ray (ook 3D) verkrijgbaar en ik mag twee leuke setjes weggeven. In elke set zit een DVD en een leuke miniset van OPI (klik op de link om de kleurtjes goed te kunnen zien).

De winnaressen zijn bekend, gefeliciteerd Diny en Mariska van Boven!

Allemaal bedankt voor het meedoen jullie antwoorden waren ontzettend leuk! Graag tot ziens hier op Crystaliciousss en waag binnenkort nog eens een kansje tijdens mijn verjaardagswinactie die ik eind Augustus online ga zetten.