maandag 1 juli 2013

L'Oréal L'Or Sunset for Cannes look

L'Oréal L'Or Sunset look summer 2013


















Een tijdje terug liet ik je de preview zien van de L'Or Sunset collectie van L'Oréal, een collectie gebaseerd op de ondergaande zon en de glamour van het Cannes filmfestival. Vandaag wil ik je een paar mooie items uit deze look laten zien. Voor het productoverzicht, check het eerdere L'Or Sunset artikel.

Color Riche les ombres p16 copper cocktail is een mix van goudtinten en een warme bruine aardetint. roségoud, zandgoud en kopergoud met een stevige pigmentatie voor een bijzonder zwoele blik. Ik begon dapper met het aanbrengen van de kleuren zoals op het doosje stond aangegeven, al begon ik me steeds meer af te vragen of de koper en zandgouden kleur niet omgewisseld waren, want het werd wel erg heftig. Ik ging stug door een toen de look eenmaal af was moest ik concluderen dat het wel heel mooi was maar ik moest erg wennen aan de koperkleur tot aan mijn wenkbrauwen. Het mooie was wel dat juist die kleur het blauw van mijn ogen meer naar voren bracht. Misschien dat ik nu ik wat meer zon heb gezien de look nog eens probeer want ik vond het ergens wel een mooie look. Gewoonlijk draag ik wel een smokey eye maar niet zo heavy als dit. Het is een leuk oogpalette in neutrale kleuren die toch ook een heel heftig effect kunnen creëeren, ik ga hier nog eens lekker mee spelen.



L'Oréal L'Or Sunset Color Riche les ombres p16 copper cocktail
sunlight swatches 




















Voor de eerste full face foto's heb ik een lichtgouden lipgloss gebruikt omdat ik erg moest wennen aan de heavy eyes. Van zo'n make-upje ga je vanzelf gevaarlijk kijken....


L'Oréal L'Or Sunset eye look 

























De lipstick Smoky rouge is een rode lipstick met goudkleurige 'swirl' die ervoor zorgt dat de kleur prachtig veel diepte en oneindige glans heeft. Het klinkt een beetje tell-sell maar ik was echt onder de indruk van de diepe kleur.

L'Oréal color Riche Smoky rouge lipstick


 L'Oréal color Riche Smoky rouge lipstick 


Om de look helemaal af te maken is er ook een bijzonder mooi nagellakje, L'Or Noir is een zwarte jelly met heel veel gouden glitters in diverse vormen. Dit zijn 3 laagjes van L'Or Noir. Ook very nice op de teennagels.  Een mooie zomerse look met leuke items, ik had niet verwacht dit te zeggen maar ik vind vooral de lipstick echt fabulous.

L'Oréal le vernis L'Or Noir summer 2013 L'Or Sunset look 

L'Oréal nailpolish L'Or Noir summer 2013 L'Or Sunset look

L'Oréal le vernis L'Or Noir summer 2013 swatch