woensdag 22 mei 2013

Revenge winactie

Revenge Seizoen 1 DVD afbeelding © Disney

























Afgelopen weken zaten manlief en ik s'avonds aan de buis gekluisterd, er was niet echt iets bijzonders op tv, maar ik had afgelopen winter de serie Revenge opgenomen met de digibox. Toen we eenmaal aan de serie begonnen konden we niet meer stoppen met kijken, Revenge is serieus verslavend. Ik begrijp niet waarom we zo lang gewacht hebben met kijken. Husband was mogelijk nog enthousiaster dan ik, groot pluspunt is dus ook dat je deze serie probleemloos met mannelijk gezelschap kan kijken, al weet ik niet of mijn husband nou een goed referentiepunt is want die kijkt ook gerust naar Gossip Girl of destijds de Hills...anyway....

De Cast van Revenge afbeelding © Disney 


















Revenge draait om Emily Thorne, een girl next door die een huisje in de Hamptons betrekt met één missie, wraak. Toe ze een klein meisje was werd haar vader onterecht achter de tralies gezet voor een misdaad die hij niet had begaan, hij werd uiteindelijk in de gevangenis vermoord. Emily heeft haar vader nooit meer kunnen zien en dit wil ze de schuldigen betaald zetten. Eén voor één krijgen ze wat ze volgens Emily verdienen, maar de wereld van de superrijken blijkt toch vrij gevaarlijk en de geheimen duister. Het is eigenlijk de mix tussen de glamour uit een serie à la Gossip girl en de intriges en web van verraad dat deze serie zo spannend maakt. De glitter en glamour staat echt in contrast met de ugly truth van de beau monde. Naast spanning is het ook gewoon heerlijk outfitjes kijken, want ik heb in seizoen al heel veel moois voorbij zien komen van Hervé Leger tot de nodige killer heels en diamanten. Op de website van ABC, waar de site in de VS te zien is vind je zelfs complete fotogalerijen die zijn gewijd aan de outfits, love!

Emily & Victoria image source ABC

Emily solo & met hunk Daniel Grayson, de zoon van Victoria
image source ABC





































Actrice Madeleine Stowe is gewoonweg briljant als de glamourqueen Victoria, een ijskoude dame die, zodra je net een spankje compassie voor haar krijgt iets onderneemt waardoor je weer een enorme hekel aan haar krijgt. Echt zalig! Vanaf 29 Mei is deze serie op DVD verkrijgbaar.

Nieuwsgierig geworden? Ik mag één DVD box van Revenge Seizoen 1 weggeven. Kans maken op deze prijs? Laat dan een berichtje achterbij de Comments waarom jij graag kans maakt op Seizoen 1 van Revenge en wie weet kan jij eerdaags genieten van deze heerlijke serie. Een mailtje sturen naar info @ crystaliciousss.com mag ook. Ik kijk nu al uit naar seizoen 2!

Meedoen is alleen mogelijk voor inwoners van Nederland en deze wedstrijd sluit op dinsdag 28 Mei 2013. De winnaar wordt per e-mail op de hoogte gebracht. Succes!

De Castfoto voor Revenge seizoen 2 bron afbeelding: ABC

De ijzige blik van Madeleine Stowe als Victoria Grayson in Revenge
Bron afbeelding ABC