zondag 14 april 2013

My WIC Natural New Zealand picks

WIC Natural New Zealand 


















De Natural New Zealand collectie bestaat zoals gewoonlijk uit zes kleuren, maar deze 4 kleurtjes trokken meteen mijn aandacht. Drie van de lakken hebben een crèmefinish en eentje heeft een ge-wel-dige shimmer. De lila Hamilton is absoluut mijn favoriet, ik heb ooit een Helena Rubinstein nagellakje gehad in dit type tint en toen de kleur uit het assortiment ging kocht ik overal reserves op. Uiteraard gaan die ook op een dag op dus toen ik deze koele lila tint op mijn nagels deed werd ik enorm blij. Deze tinten zijn allemaal zeer lente proof maar ook voor de komende zomer zijn deze kleurtjes meer dan geschikt. Ze lakken heel fijn (vooral Hamilton is een droom om mee te lakken) en dit zijn twee laagjes lak zonder topcoat.

The Natural New Zealand collection offers six shades but I liked these 4 the most. Three of these are cremes, Hamilton, a lavender shimmer is my absolute favorite. I adore all 4 of these spring appropriate shades, but I once owned a Helena Rubinstein polish with thesame type of shimmer in a similar shade. When it got discontinued I purchased every single one I could find. Of course that stock dit not last forever, so I was totally excited when I discovered this shade. The formula is great, especially Hamilton applies like a dream. This is two coats, no topcoat. 

WIC Wellington


WIC Hamilton


WIC Hamilton 

WIC Auckland

WIC Auckland



WIC Tauranga

WIC Tauranga

















WIC Natural New Zealand is nu verkrijgbaar, zorg dat je deze limited editions snel te pakken krijgt, ik ga zo snel mogelijk nog een backup voor Hamilton halen.

WIC Natural New Zealand is out now, get these limited editions while you can. I am going to get myself a backup for Hamilton asap! 


2 opmerkingen:

  1. Tauranga en Auckland vind ik het mooist! Vooral Auckland vind ik leuk, want mijn favoriete youtube guru Shaaanxo is van Auckland!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)