vrijdag 15 maart 2013

LeChat Dare to wear nailpolish

LeChat dare to wear 


















Dare to wear van LeChat is een gamma van fijne nagellakjes die verkrijgbaar zijn in veel mooie en supergepigmenteerde kleuren. LeChat heeft ook soak off gel polish die je in de salon kan laten aanbrengen, fijn is dat de Dare to wear lakken in dezelfde kleurtjes verkrijgbaar zijn zodat je thuis altijd even kan bijwerken of je favo kleur kan blijven dragen als je geen tijd hebt voor een behandeling in de salon.

De twee lakken die ik heb geprobeerd zijn Pink Gin en Emperor red. Beide lakken brengen moeiteloos aan en verdelen zich mooi over het nageloppervlak. Het flesje bevat 15ml lak en het penseeltje werkt fijn en nauwkeurig. Ik ben dus niet zo'n fan van die platte brede kwastjes, ik heb liever een smaller penseel waarmee ik precies kan werken, dus dit type penseeltjes make my day! Op de foto's zie je twee laagjes lak, geen topcoat.

Emperor red is een mooie rode shimmer, hoewel ik nog steeds geen overtuigd fan ben van rode lakken hebben dit soort tinten wel een aantrekkingskracht op mij. Emperor red is een hele mooie rode tint die van binnenuit lijkt te stralen, ik heb bewust ook een ietwat wazige foto geplaatst omdat die de glow van die lak ook zo mooi laat zien. Ook al ben ik geen fanatieke draagster van rode lak, voor deze vurige kleur maak ik graag een uitzondering.

Dare to wear by LeChat is a range of pretty nailpolishes in many great colours. LeChat also offers a range of soak off polish which the LeChat salon can apply for you, but with the matching Dare to wear polishes you can wear your favorite shade even when you don't have time to visit the salon. 

The two shades I tried are Pink Gin and Emperor red. Both apply smooth and flawless on the nail surface, I love the 'normal' sized brush, I am not a big fan of thos flat wide brushes, I prefer them a little thinner so I can apply with precision. The bottles hold 15ml of polish and on the images you can see two coats of polish, no topcoat. 

Emperor red is a beautiful red shimmer, you know reds always intimidate me a little, but shades like this just mesmerize me. The red looks glowing, it is very pretty. I also posted a blurry image which really shows the depth and glow of the shade. This red is seductive and simply stunning. 

LeChat Dare to wear Emperor Red





















Pink gin is een lekkere vrolijke roze cremelak, dit type kleur kan altijd en overal en heeft toch iets fliterigs, helemaal goed voor de lente!

Pink gin is a bright pink cream, perfect for every ocassion and a little flirty, so a great shade for spring!

LeChat Dare to wear Pink gin





















Wat vind jij van deze twee kleuren? LeChat brengt ook regelmatig nieuwe seizoenscollecties uit, ik hoop je snel meer mooie LeChat lakken te kunnen laten zien. LeChat lakken zijn verkrijgbaar voor €5,26 per stuk via www.bluesage.be check de website voor de online shop én verkooppunten in België en Nederland.

What do you think of these two shades? LeChat also offers seasonal collections, so I hope to show you more LeChat soon. LeChat is available in the Netherlands and Belgium trough www.bluesage.be they also have an online shop and a list of LeChat salons on the website. 




3 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)