zondag 17 februari 2013

Cacharel Catch me

Cacharel Catch me














Catch me ligt al vanaf vorig jaar September in de parfumerie maar nu heb ik de geur dan eindelijk gekocht. Soms komt het voor dat sommige zaken even uitgesteld moeten worden, maar deze prachtige flacon met heerlijke zoete inhoud is finally mine!

Catch me was launched last year September but I just recently got it. Sometimes choices must be made, but now this lovely bottle with deliciously sweet content is finally mine!


















Catch me is een zoete speelse blend van duidelijk waarneenbare oranjebloesem, die de geur zowel een onschuldig als verleidelijk randje geeft. De mandarijn geeft de geur een frisse en jeugdige touch maar door de  warme amber voel ik me ook zeer aangetrokken tot deze geur. Cacharel omschrijft Catch me als een elixir voor de kokette vrouw en daar ben ik het helemaal mee eens. Catch me is flirterig, zoet en speels. Beetje het  gevoel van met je blote voeten door het gras op een warme zomeravond.

Catch me heeft mij moeiteloos voor zich gewonnen, enne wat vind je van die té leuke flacon? Het is net een ouderwetse draaitol. Het speelse wordt echt benadrukt in de flacon, de metallic luchtbellen zou je ook aan kunnen zien voor knikkers. Ik vind de flacon vooral betoverend mooi en van de heerlijke geur wordt ik helemaal blij. Ik had Catch me veel eerder moeten kopen ;)

Catch me is a sweet playful blend of very noticeable orange blossom which gives the scent both an innocent and seductive edge. The tangerine gives the scent a fresh and youthful touch, but the warm amber gives it warmth so I am very drawn to this scent. Cacharel describes catch me as an elixir for coquette ladies and I could not agree more. Catch me is a flirty, sweet and fun scent, when I smell it I think of walking barefoot in the grass on a hot summer night. 

And what do you think of this totally adorable bottle? The playful aspect of the scent is very present in the desigh of the bottle. the metallic bubbles look like marbles and the shape of the bottle reminds me of an old school whirligig. I just love the scent and the look of the bottle, I should have purchased this way earlier ;)