maandag 28 januari 2013

Lady Million Body cream

Paco Rabanne Lady Million body cream 


















De Lady million flacon is een geurobject dat mij enorm hebberig maakt, de gouden flacon heeft de vorm van een diamant en de gouden bovenkant met reflecterende facetten is een eerbetoon aan de metalen couturejurken van Rabanne uit de jaren 60.

The Lady Million fragrance totally works on my greedyness. The golden bottle with the luxurious shape of a diamond is also a tribute to the light reflecting metal couture dresses from the 60's. 


















De bodycrème is qua vormgeving net zo mooi als de eau de parfum, De royale pot (de inhoud is 300ml, gewoonlijk bevat een bodycrème 200 ml) bevat een heerlijk geurende romige bodycream die toch snel in de huid trekt maar een hele zachte huid en een heerlijke geur achterlaat.

The bodycream is wrapped in a stunning jar which looks just like the eau de parfum bottle. The queen size jar (a deluxe 300ml instead of the common 200ml) contains a lushious and creamy product which leaves the skin soft and deliciously fragrant. 


Mocht je de geur niet kennen (dan raad ik je zowiezo aan deze snel te ontdekken ;) Lady Million is een zoete compositie van neroli, limoen, zoete sinaasappel, framboos, mint, oranjebloesem, jasmijn, gardenia, pioenroos, patchouli, honing, vanille en kasjmier. De geur is echt we vrij zoet, maar de limoen en mint geven de geur ook een frisse toets. De combinatie van de warme zoete basis en het zoete fruit in combinatie met de weelderige bloemen is voor mij onweerstaanbaar.

In case you don't know the scent, (trust me this is so delicious you have to try it) Lady Million is a blend of neroli, lime, mint, sweet orange, raspberry, orange blossom, jasmine, gardenia, peony, patchouli, honey, vanilla and cashmere. This is a sweet tooth scent, but the mint, raspbery and lime prevent the scent from becoming overly sweet and heavy. The combination of the warm sweet base and the fruits and flowers are irresistible to me. 


















Ik vind deze glamoureuze geur echt enorm fijn. Toen ik de bodycream dan ook tegenkwam ging deze zonder te twijfelen (wat in mijn geval echt onwijs knap is, ik twijfel echt overal over) mee naar huis en heb er geen seconde spijt van gehad. De mooie pot is een echte blikvanger en de heerlijke crème pure verwennerij. De crème is zo sterk geconcentreerd dat je de geur eigenlijk al niet eens meer nodig hebt om heerlijk te ruiken. Ben jij ook een Lady Million?

I love this glam scent so much. When I noticed the bodycream I did not hesitate for a second (which is quite rare, I always second guess everything...) and took the prettyness home. The jar is a stunning eyecatcher and the cream is so concentrated that you don't even need the scent to smell delicious. Are you a Lady Million too?

1 opmerking:

  1. Zalige geur he, ik word er helemaal gek van :)
    Zo commercieel maar toch werkt het enorm goed met mijn huid samen.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)