donderdag 12 juli 2012

Le Petit Marseillais

Le Petit Marseillais



















Douchen is iets waar ik niet heel veel tijd aan wil besteden (zonde van het water en mijn tijd) maar ik ben wel gek op fijne doucheproducten, en Le Petit Marseillais bied een ruim gamma aan zalige geuren voor onder de douche. Elke keer als ik door de supermarkt loop moet ik toch even kijken of er niet een geurcombinatie is die ik toch nog maar moet proberen, wat dacht je van aalbes- cherrytomaat, abrikoos-basilicum of framboos-pioenroos? Ook zijn er extra milde douchegels in diverse zalige geuren (perzik is mijn favoriet) en er is een heerlijke douche olie met hazelnootolie en koninginnegelei voor een zachte schone huid. De geur doet mij denken aan een dessert met honing en noten mmmmm. Producten van Le Petit Marseillais zijn verkrijgbaar in de Belgische supermarkt en drogist. Voor een flacon geurig doucheplezier betaal je nog geen € 3,00.

Taking a shower is a beauty ritual I want to spend as little time on as possible (I don't have the patience for long shower sessions plus It's a waste of precious water in my opinion) but once under the shower I love a good shower product. Le Petit Marseillais offers a wide range of delicious products. Everytime I walk trough the supermarket I always check If I 'need' more products :) How about apricot-basil or raspberry-peony? There are also extra mild showergels available in various scent (I love the peach) and a delicious scented shower oil with hazelnut oil and royal jelly which reminds me of a nut and honey dessert...mmmm....The Petit Marseillais products are available at drugstores and supermarkets in Belgium and France and make great souvenirs, they cost less than €3,00 each.


1 opmerking:

  1. Ik vind deze ook echt zoooo heerlijk en voor die prijs? Niet sukkelen he, gwn alle nieuwe varianten meenemen :-D

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)