vrijdag 9 december 2011

Zoya Kimmy vs Orly Emberstone

I was wondering if Zoya Kimmy and Orly emberstone are dupes but I could not find a comparison anywhere, so I purchased emberstone and did the comparison. Both Emberstone and Kimmy are red multishimmers with red and gold shimmers, BUT Emberstone also has some pink shimmers which gives the polish a cooler feel than the warm red Kimmy, plus emberstone looks a little more coral too me. So they are not dupes, do you need both? I will leave that up to you ;) You can click the images for enlarged view. 

Ik vroeg me al een tijdje af of Zoya Kimmy en Orly Emberstone dupes zijn, maar ik kon nergens een vergelijking vinden dus heb ik Emberstone snel gekocht om het even uit te zoeken. Emberstone en Kimmy zijn beide rode multishimmers met gouden en rode shimmers, Maarrrrr.... In emberstone zitten ook roze deeltjes en dit geeft deze lak een iets koelere uitstraling dan de warmrode Kimmy. Emberstone neigt ook iets meer naar koraal. Het zijn dus geen exacte dupes, maar heb je ze allebei nodig? Dat laat ik aan jou over ;) Je kan op de afbeeldingen klikken voor een vergrote weergave.

Zoya Kimmy (index & ring) 
vs
Orly emberstone (pinkie & middle)