dinsdag 11 oktober 2011

China Glaze Prismatic for spring 2012

Okay I am not the biggest CG lover in the world, I do buy some ocassionaly but most of them end up in one of my drawes, lonely and abandoned :( This collection dropped my jaw and got me silent (which is quite an achievement) I looooove these and must have them all! I found these pics on the website of the fabulous Dutch beautyblogger Suzanne, check the entire post here http://deltacephei.nl/china-glaze-prismatic-collectie-voor-lente-2012/comment-page-1/#comment-18971 Are these on your wishlist too???

Goed ik geef toe, ik ben niet de allergrootste China glaze fan, ik koop wel af en toe een lakje maar de meeste eindigen toch eenzaam in een van mijn kasten :( Maar toen ik deze collectie zag viel mijn mond open en was ik toch echt even stil (das heel knap ;) Ik vind deze geweldig en wil ze allemaal! Ik hoop dat ze minstens zo mooi zijn als de promoplaatjes beloven. Ik kwam de aankondiging van deze collectie tegen op de site van mijn leuke collegablogster Suzanne. Check haar volledige berichtje hier: http://deltacephei.nl/china-glaze-prismatic-collectie-voor-lente-2012/comment-page-1/#comment-18971
Komen deze lakken ook op jouw verlanglijstje???