maandag 19 september 2011

Catrice enter the undergrowth Papagena limited edition (giveaway polish) & Essence can't cheat on me swatches

This week is dedicated to polishes from my 30th B-day giveaway. Today I would like to show you Catrice enter the Undergrowth, this was a limited edition from the Papagena collection for summer 2011. A green khaki creme which I pimped up with Essence can't cheat on me holo on my pinkie. This is 2 coats, no topcoat. Catrice enter the undergrowth is part of the giveaway prize :) And since there are now more than 800 followers I am creating a second prize for a lucky winner...maybe we will make it to 900, if that happens there will be a third prize for sure :)

Deze week zal ik nog een paar lakjes laten zien die in het giveaway prijzenpakket zitten. Vandaag is dat Catrice Enter the undergrowth uit de zomercollectie van 2011. Een groene khaki cremelak die mooi dekt in 2 laagjes. Ik had zin in iets geks dus had ik 2 laagjes essence can't cheat on me op mijn pink gedaan. Catrice enter the undergrowth is onderdeel van het prijzenpakket, maar ik zag net dat we de 800 grens hebben gepasseerd dus ik ga een mooi 2e pakket samenstellen...zullen we doorgaan naar de 900 met nog een pakket????

Catrice enter the undergrowth & essence can't cheat on me


catrice papagena look 2011
Enter the undergrowth

essence can't cheat on me sunlight


essence can't cheat on me indoors