donderdag 4 augustus 2011

WIC Denmark collection fall/winter 2011/2012

This Winter Wic got inspired by enchanting Denmark. This collection is a dedication to the both modern and traditional Denmark, the country where design and fairytale castles are well represented. These shades will be available in September, and I can't wait for the release, Aarhus, Elsinore, Odense and Frederiksberg are on top of my list :) Any shades you like??? I hope to show you some swatches soon.

Deze winter liet Wic zich inspireren door sprookjesachtig Denemarken. Deze collectie is opgedragen aan het land wat zowel modern als traditioneel is, het land waar design en sprookjeskastelen het landschap bepalen. De release van deze collectie is in September en ik heb Aarhus, Elsinore, Odense en Frederiksberg al op mijn verlanglijstje gezet :) Welke kleur is jouw favoriet??? Ik hoop je snel swatches te kunnen laten zien.














Maybe a little off topic...well actually not...This is my Danish pride, Nimik Ulan Bator. My husband and I drove to Denmark 6 years ago to get him and he is my best friend and the most wonderfull dog in the world. My crazy boy Uli :) Here we just recieved his champion cross so of course he had to pose with it :)
 
Misschien niet helemaal gerelateerd aan het onderwerp...alhoewel het kon juist niet Deenser...Dit is mijn Deense trots, Nimik Ulan Bator. Mijn man en ik zijn alweer 6 jaar geleden naar Denemarken gereden om hem op te halen en hij is mijn beste vriendje en de meest fantastische hond in de hele wereld, mijn gekke menneke Uli :) Hier hadden we net zijn kampioenskruis ontvangen dus daar moest hij even mee op de foto :)