donderdag 14 juli 2011

Essie Brazilliant: Super bossa nova swatches & review

I just walked the dogs and I am soaked...it poored down like crazy....So I am going to fix myself a hot cup of tea with honey and a stroopwafel....yum......Super Bossa nova is a warm raspberry shimmer with a cool toned shimmer. Very suitable as a pick me up on a rainy summerday like this (this morning I felt like a dark grey or green....I am already thinking in fall colors due to this rain...) The formula is great and this is 2 coats. Have a nice evening and goodnight if you are about to hit the hay xoxo

Ik heb net de honden uitgelaten en ik ben echt doorweekt.....het hoosde hier als een bezetene....Dus ik ben nu een kop thee aan het zetten (lekker met honing en een stroopwafel yum......) Super Bossa nova is een framboosroze shimmer met een warme ondertoon, de shimmer daarentegen heeft een koele tint, dus dat zorgt voor een leuk contrast. Dit is echt wat je nodig hebt op een regenachtige zomerdag (ik wou eerst al grijs of donkergroen opdoen...voelde me helemaal herfstig vandaag...) Deze lak lakt heel fijn, dit zijn 2 laagjes. Maak er nog een gezellige avond van en weltrusten voor straks xoxo

in sunlight





indoor picture


blurry picture


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)