dinsdag 26 juli 2011

The Decolleté files part I Rodial Boob job review

The Decolleté files part I Rodial Boob job review






































This might not be your average beauty talk, but how well do you take care of your cleavage? I have always been gaining and losing weight (not something the girls can appericiate, being a jojo is not good for keeping your skin firm) I must admit I have always used a breast product, even if it is just my day or nightcream, I like to prevent aging as much as I can for that area. So today I would like to kick of the boob series with Rodial's Boob job ( love the name ;) and in the upcoming weeks I will also review breast products from collistar, kanebo and Sisley.

Boob job from Rodial comes in a 120 ml bottle with pump. You need to apply 2 pumps twice a day for 8 weeks and for optimal results, I have been testing this for 2 weeks and I did skip it sometimes, but....my skin does appear smoother and the fine creases between my breasts seem to have vanished a little. The product has a very effervescent scent, reminds me a little of the luxury eau de colognes from guerlain (I think eau imperiale very chic and elegant) delicate and fresh. The non sticky concentrate feels like a gel-cream, rich but not buttery and easily absorbed after you have massaged it into your skin (circular 8 movement). the products instantly makes the surface feel super smooth.

You have to apply this product close to mealtimes and here's why, the ingredients of Boob job will trick the fat into nesting in the area where you applied the product increasing the volume of the breasts (as long as it does not go to my hips I am a happy girl lol) Well for what it's worth, I already have a 75D so I don't need more, but I am already very pleased with the firming and smoothing actions of this product. Boob job retails for € 138,- in the Netherlands. Not an average bargain BUT..it's a 120 ml bottle (most breast products only hold 50 ml) and I am very happy with the firming and smoothing results so far so I would really recommend this product, it's always better than actual surgery.

++ the appearance of my skin after just a few days has really improved
++ the scent is lovely
+ - If you are happy with the size of your breasts you don't really need the extra half cup, but the firming actions are a big plus.
A+
check http://www.rodial.co.uk/ for more information and their range of beauty products.

Misschien is dit geen dagelijkse beautytalk, maar busteverzorging is voor mij eigenlijk altijd een vrijwel dagelijkse routine. Ik ben een echte jojo en dat vind de stevigheid van de huid (zeker bij de borsten) niet echt fijn. Ik ben dus altijd in de weer met busteverzorging om dat negatieve effect een beetje tegen te gaan. Dus vandaag wil ik deze reeks starten met een review van Rodial's boob job, de komende weken zal je ook nog een aantal andere busteproducten voorbij zien komen van oa Sisley, Collistar en Kanebo.

Boob job zit in een royale pompflacon van 120 ml. Tweemaaldaags 2 pompjes op de buste inmasseren beloofd grandioze resultaten na 8 weken. Ik ben het product nu 2 weken aan het testen en heb wel eens een keer overgeslagen maarrrrr....de huid van mijn decolleté ziet er zichtbaar gladder uit en zelfs de plooitjes tussen mijn borsten zijn minder diep . Het product heeft een heerlijke verfrissende geur, die mij een beetje doet denken aan een van de luxe eau de colognes van Guerlain (volgens mij eau imperiale, erg chic en elegant) delicaat en fris. De niet plakkerige gelcreme heeft een heerlijk smeerbare textuur en masseert ( in 8 vorm) makkelijk in. Na het aanbrengen voelt het huidoppervlak meteen superzacht.

Dit product rond de maaltijd worden aangebracht en dit is waarom, de actieve bestanddelen lokken de vetten naar het gebied waar het product is aangebracht om zich daar te nestelen met een vollere buste als gevolg (zolang het zich niet op mijn heupen nestelt ben ik allang blij ;). Even zonder gekheid, ik ben gezegend met een 75D cup, dus van mij hoeft er niet meer bij, maar ik ben zeer tevreden over de toename in stevigheid van mijn borsten en dat al na 2 weken. Boob job heeft een adviesverkoopprijs van € 138,-. Dat is een flinke uitgave, maar de meeste busteproducten bevatten maar 50 ml en dit zeer hoogwaardige product is pure verwennerij voor je huid. Zowiezo is het altijd voordeliger dan een echte boob job nietwaar? ;)

++ mijn huid ziet er na een paar dagen al veel gladder uit en voelt steviger
++ de geur is heerlijk fris en opwekkend
+- als je tevreden bent met je cupmaat is het vergrotende effect niet echt nodig, maar ook een flinke buste zal profiteren van het verstevigende en verzorgende effect.
eindoordeel 9

Verkoopinformatie en meer info over de innovatieve productlijn http://www.rodial.co.uk/
o.a. verkrijgbaar bij Skin Cosmetics

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)