maandag 25 juli 2011

Alessandro go magic wild crash Dance on Copa Cabana Beach swatches

with topcoat

















Alessandro Dance on Copa Cabana Beach is a fun crackle set with 3 5ml bottles. This set contains a Taupe base, a berry crackle and a shiny topcoat. To be honest this had to grow on me. (I am not a taupe and berry girl as you might know) I started to appericiate the combination after a while, this reminds me of a very chic leather purse, I think this will make a great mani for fall (or now with the dull grey weather...yesterday I was shopping knitwear on the internet...not good....) There are 4 sets available check http://www.alessandro-international.com/ of the Alessandro facebook page for more information.

Alessandro Dance on Copa Cabana Beach is een leuke crackle set met 3 flacons van 5 ml. Deze set bevat een taupe basiskleur en een paarse bordeauxtint met crackle effect en een topcoat. Eerlijk is eerlijk ik moest erg wennen aan deze kleurencombinatie (gewoonlijk zijn dit niet echt mijn kleuren), maar hoe langer ik de kleuren droeg hoe leuker ik het ging vinden. Het doet me denken aan een hele chique leren handtas. Dit is een mooi setje voor de herfst (of voor nu met dat grauwe weer....ik was gister al naar truien aan het kijken...niet goed...)  Deze lakken zijn van professionele kwaliteit en er zijn 4 kleurencombinaties verkrijgbaar.

Voor meer info en verkoopadressen kan je contact opnemen met beauty brands international 030-7600040. De setjes zijn verkrijgbaar voor €14,95 bij diverse parfumerieĆ«n en professionele nagelstudio’s. Of ook heel leuk, check de facebook page :)



without topcoat

The taupe without crackle on top



Have a break in Malibu 

Swimming in Carribean Ocean

Dream on Virgin Island

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)