donderdag 30 juni 2011

My name is Crystal and I loooove tanning

My name is Crystal and I loooove tanning

Yes I said it out loud, I love tanning! I try to be a good girl and stay out of the sun in the afternoon and I do apply a generous amount of high spf product on my skin, but seriously, one of the best things is to lie in the sun feeling those warm rays on my skin...and the scent it leaves on my skin. These days we all know excessive tanning is a big no-no, so when I soak up some uv I always use a good product and don't stay in  the sun for too long. (I always take my dachsies with me, one of the girls is also a true tanning addict no matter the temperature :) So at night I take a refreshing shower and treat my skin with some pampering after sun products. These are 2 of my personal favorites.

Clarins SOS coups de soleil
A 100% natural balm which soothes sunburns and redness. Of course you should not be needing this for sunburns (apply that sunscreen ;) but I love this balm for dry skin like my elbows and feet. It's also a great cuticle nourisher. I always have this in my bag in the sunny months.

Clarins Soin Après Soleil Réparateur Visage et Décolleté
This 40ml bottle is something I can't go without, I love that this product is both for your face and décolleté. I have some beauty obsessions and one of them is my décolleté, I love the sun and I love the amazing Brigitte Bardot but her cleavage scares me, so I am always moisturizing and pampering that special area to prevent aging. But more about that in another post, I am currently reviewing some awesome products can't wait to share that with you :) This rich but non sticky fluid repairs your skin and prolongs your tan. The scent instantly makes me think of summer :)

Check out clarins on www.clarins.com or their facebook page.

Ja ik zei het hardop, ik ben gek op zonnebaden! Ik probeer een braaf meisje te zijn en probeer de zon zoveel mogelijk te vermijden op de heetste uren en ik smeer altijd heel royaal een hoge factor op, maar ff serieus, een van de mooiere dingen van het leven is toch het gevoel van het warme zonnetje op je huid? en na het zonnen ruik je ook altijd helemaal naar het zomerzonnetje....heerlijk....Helaas weten we tegenwoordig dat we niet meer onbeperkt kunnen bakken, maar met de juiste producten af en toe een half uurtje zonnen is voor mij echt een verwenmomentje (Ik neem ook altijd de teckels mee naar buiten die dan mijn zonnebed inpikken waardoor ik op de grond moet liggen haha, een van de meiden kan ook zo zonnen, Lola ligt altijd met dr pootjes in de lucht te bakken hihi :) S'avonds is er niets fijner dan je lekker te douchen met een mild product en daarna je velletje te verwennen met een herstellende aftersun. Dit zijn mijn 2 favorieten.

Clarins SOS coups de soleil
Een 100% natuurlijke balsem die de verbrande huid kalmeert. Eigenlijk zou je dit product niet nodig moeten hebben voor verbranding (want we smeren ons braaf in toch ;) maar het is ook erg fijn voor onder andere je droge ellebogen, je voeten (die van mij zijn altijd zooo droog in de zomer en deze balsem laat dan ook een leuk glansje achter op mn voet en glans is net iets leuker in een sandaaltje dan een dof velletje ;) en als nagelriembalsem. Ik heb deze pot in de warme maanden altijd in mijn tas dus kan op elk moment mijn nagelriemen lekker even invetten, worden ze superzacht van en goed voor de groei van de nagel.

Clarins Soin Après Soleil Réparateur Visage et Décolleté Deze handige pompflacon met 40 ml aftersun voor gezicht en buste is iets waar ik niet meer zonder kan (smeer ook het liefst je décolleté in met de spf voor je gezicht vanwege de anti-aging bestanddelen als die in het product zitten, scheelt ook weer) Ik heb een paar obsessies qua schoonheid en eentje is de verzorging van mijn décolleté. Ik ben gek op de zon en vind Brigitte bardot prachtig, maar haar huidige cleavage is toch wel een teken wat teveel zon met je girls kan doen. Ik wordt er altijd een beetje bang van dus ik smeer me suf (ben momenteel ook bezig met een leuk item over busteverzorging, coming soon ;) Deze herstellende rijke fluid smeert lekker uit en de geur doet me meteen aan de zomer denken :)
Voor meer info en vragen over clarins kan je terecht op hun facebook page http://www.facebook.com/#!/ClarinsNederland
of kijk eens op de site van deze leuke clarins webshop http://www.belissima.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)