vrijdag 20 mei 2011

My name is Crystal and i am a patisserie-aholic :-)

Sometimes you just need something sweet to cheer you up and a good way to do that
is by spoiling yourself with some high end pasty or chocolates. My new favorite adress
is patisserie de rouw in Vught. I know all the good ones in Amsterdam, but I got bored
with those, so I needed something new and unknown to discover :-)

I tried their Florentines and king size macarons.....oooooh my! But I am not allowed to pig out on these delicious treats, I can have one of each every day and one is satisfying. The florentines are nuts and cherries in honey and chocolate and will make you close your eyes and go to pastryheaven for a little while. The macarons are just as delicious, the problem is...which one will you try first :-) Have a great weekend!

Soms heb je iets zoets nodig om jezelf even op te vrolijken/trakteren en een hele goede manier om dat te doen is met de heerlijkheden van Patisserie de rouw in Vught. Mijn nieuwe lievelingsadresje voor zoete verwennerijen. Ik ken het complete assortiment van de Amsterdamse patisseriƫn onderhand wel uit mijn hoofd, dus ik was echt toe aan iets nieuws. Ik heb mezelf getrakteerd op de florentines en macarons en wauw......Maar ik schrok alles niet meteen naar binnen, dit is een echte traktatie hier moet je van genieten, ik mag er een van elk per dag en geloof me, eentje is echt bevredigend :-) Florentines zijn kleine feestjes van noten, gekonfijte kersen, honing en chocolade, neem een hap en je bent even in de patisseriehemel. De macarons zijn heerlijk alleen een probleem....welke smaak ga je eerst proberen ;-) Fijn weekend allemaal!
Macarons en Florentines


I took this picture so next time I won't have to think so long to
before I make a descision lol :-)

http://www.derouw.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)