woensdag 27 april 2011

Essence Out of my mind swatches & Choose me vs Orly Haileys comet comparison


Essence Out of my mind
This is 2 coats and the formula is actually pretty amazing.
I really love this shade, that flashes somewhere between green

and deep turqouise.

Dit zijn 2 laagjes en de lak werkt verbazingwekkend goed,
ik vind de kleur, die ergens tussen turqouise en groen in zit ook
echt heel erg bijzonder.
 


Out of my mind in direct sunlight


This is essence choose me (ring&index) vs Orly Haileys comet
 (pinkie &middle) Both are 2 coats, and the only difference is that
Haileys comet is a tenny tiny bit darker. So they are almost

identical twins :) the brush is ok, and the bottle holds .16 fl oz.
I purchased these at the local drugstore.

Dit zijn essence Choose me (ring_en wijsvinger) en Orly haileys
Comet (pink en middelvinger). Dit zijn 2 laagjes van beide en ze
zijn zo goed als identiek, alleen is Haileys comet een tikje
donkerder qua kleur. Deze 2 lakjes heb ik bij de lokale kruidvat
gekocht, een merk dat eenvoudig verkrijgbaar is dus :)
Het penseeltje was wel ok en in het flesje zit 5 ml lak, net een mooie

hoeveelheid om eens iets te proberen :)


Ps these two beautiful polishes are part of my upcoming
follower giveaway so stay tuned :)

Ps deze 2 mooie lakken zijn onderdeel van mijn komende
follower giveaway :) wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)