dinsdag 11 januari 2011

sparitual truth spring 2011 bottle images

I found that these are already online on www.apothica.com and www.skinbotanicals.com
The Truth collection offers 6 new creme shades which are all very spring appropriate and pretty, I think I need al 6 of them......My problem is january bankruptcy, when the great collections come out I have to be careful with what I spend boohoo, good thing there is a set of mini's available!!! So that is a way to get more colors, with less guilt.... ;) Sparitual is quite a guiltfree brand, the bottles are made out of recycled material and the formula is 100% vegan and free from DBP, Toluene and Formaldehyde. Another thing, I have some issues with the intense debate comments (they just disappear...) I am now back to the bloggersystem, which also is not my favorite, so it's work in progress...to be continued.....

• Face of Destiny (peach)
• Enlightened Soul (yellow)
• Knowledge is Power (vibrant pink)
• Reveal Yourself (pale lilac)
• Circle of Life (bright blue)
• Eye of the Beholder (light green)

Deze 6 nieuwe prachtige kleurtjes zijn nu al in de VS verkrijgbaar, helaas kan ik je nog niet zeggen wanneer deze collectie in Nederland verkrijgbaar is, misschien maar beter ook want dan kan ik vast een beetje sparen want ik ben in januari meestal bankroet (helemaal na de bruiloft haha) dus de liquide middelen moeten even een beetje aangevuld worden voordat ik weer los mag (en ik ben altijd zoooo gek op de lentekleurtjes :( ). dus hopelijk kan ik ze eerdaags alle 6 aanschaffen want deze 6 cremelakken zijn helemaal mijn ding. Ik kan ook nog niet zeggen of de miniset in Nederland verkrijgbaar zal zijn maar zodra ik meer weet laat ik het je zeker weten. Sparitual is echt een heel erg mooi merk, de lakken zijn heel fijn qua formule maar ook de achterliggende gedachte is mooi, de flacons zijn van recyclemateriaal, de formule is 100% veganistisch en vrij van Toluene, DBP en Formaldehyde, altijd een prettig idee. Zit er ook iets voor jou bij? Enjoy!

ps ik had problemen met de comments van intense debate dus ik ben weer even overgeschakeld naar het blogger systeem, onhandig ik weet het, maar de andere comments verdwenen gewoon dus dat is ook niet optimaal...wordt vervolgd....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)