woensdag 27 oktober 2010

Opi Swiss: Glitzerland

Glitzerland may look quite flashy with all its shimmer and trust me it is, but somehow this polish goes with every outfit and every occasion, it stands out and still blends in. This gorgeous champagne/golden shimmer is both festive and demure, I absolutely adore it! One of those colors I use when I am unable to pick a color (yes sometimes it can take really long before I make a choice...) this is one of my Swiss favorites. This was 2 coats, no topcoat, Opi swiss polishes are available at your authorized Opi salon. Enjoy!

Glitzerland ziet er misschien vrij opzichtig uit met alle glimmers, maar geloof me, op de een of andere manier is deze lak zowel glamorous als ingetogen, opvallend maar toch bescheiden. Deze prachtige champagnegouden shimmer is feestelijk en chic en ik ben er helemaal weg van! Dit is een kleur die ik draag als ik niet kan kiezen, (dat duurt soms erg lang bij mij...zie je het voor je...starend naar een paar flesjes lak....tja....) en met deze lak zit je altijd goed, dit is echt een van mijn Swiss favorieten. Check de gehele Swiss collectie bij je erkende Opi salon/verkooppunt. Dit zijn 2 laagjes zonder topcoat. Enjoy!