woensdag 27 oktober 2010

Essie Winter 2010 & Smokin hot swatches






    













The Essie Winter 2010 is an all creme collection and I am really pleased with these colors, saturated serene and vampy. Left to right on top picture: Going incognito, hot coco, luxedo and smokin hot. I really had fun swatching these, today I will show you smokin hot, a deep gorgeous grey with a hint purple and brown. I like earl grey tea, smokey and mysterious and I know this is a weird comparison but the color made me think of the tea haha (but by now you know I am a little weird ;) This was a 2 coats no topcoat, Going incognito (with green comparison) and luxedo (with a china glaze halloween topping) are next so stay tuned :)

De Essie wintercollectie bestaat uit cremelakken en ik ben ontzettend blij mee met deze serene vampy kleuren. Van links naar rechts op bovenste foto: going incognito, hot coco, luxedo en smokin hot. Ik had echt plezier in het swatchen van deze mooie classy en toch aparte kleuren, vanaag beginnen we met smokin hot, een grijs met een hint bruin en paars. Ik ben gek op earl grey tea, en op de een of andere manier doet deze kleur mij daaraan denken (earl grey is een rokerige thee zou dat het zijn, ach je weet ondertussen dat ik een beetje raar ben ;) Dit zijn 2 laagjes zonder topcoat. Binnenkort volgen going incognito (met groene vergelijking) en Luxedo (met wel een hele bijzondere halloween topping van china glaze) dus stay tuned en voor nu Enjoy!