maandag 4 oktober 2010

Koh colours Zen: Wisdom! & Happinez!

Today I have swatches for you of 2 new Koh! Colours, Happinez! and Wisdom! from the new fall/winter collection. Click on the images for enlarged viewing pleasure :)

Vandaag heb ik swatches voor je van 2 nieuwe Koh! colours uit de herfst/wintercollectie, Happinez! en Wisdom! Klik op de afbeeldingen voor een vergrote weergave voor nog meer kijkplezier :)

Koh wisdom!
Deep blue, looks like an endless starry night, serene and calming. These are 2 coats.

Diepdonkerblauw, doet me denken aan een oneindige blauwe sterrenhemel, sereen en kalm. Dit zijn 2 laagjes.

Koh Happinez!
Opaque in just one coat, feisty powerful red, a must have in any collection (that's my humble opinion ;)

Dekkend in een laag, een krachtige stralende roodtint die een echte musthave is voor elke nagellakcollectie (dat is slechts mijn bescheiden mening ;)
And this is not the last you will see of this brand....this weekend I went shopping in Amsterdam, the Koh! flagship store is in a departmentstore which had the "dwaze dagen"3 days of special offers and discounts. Madness and mayhem is a better description I think haha, Koh also had some pretty good offers...I added 12 new colors to my collection and also got some for my sister, I got a stunning complementary case as a gift, how cool is that!!!!!

Dit is zeker niet het laatste wat je van Koh op mijn blog zal zie...afgelopen weekend was ik shoppen in Amsterdam, de drie dwaze dagen waren weer in de Bijenkorf waar de flagshipstore van Koh zit. Drie dagen vol aanbiedigen en stuntprijzen, gekkenhuis dus...Ook koh had ge-wel-dige aanbiedingen (zorg dat je er volgend jaar zeker bij bent!) ik heb maar liefst 12 lakken aan mijn collectie toegevoegd en er ook nog een paar voor mijn zusje gescoord. En er kon nog meer bij want ik kreeg ook nog eens een geweldige box cadeau, dus ik was helemaal blij! 


2 opmerkingen:

  1. Koh should sell their nail polish (and that gorgeous case) internationally :) Love the bottle shape too. You got yourself a great haul there

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)