zaterdag 26 juni 2010

some new Koh polishes


Koh Baby Blue
Baby blue is een prachtige lichtblauwe cremelak, veel lichter dan de meeste lichtblauwe lakken die ik heb en deze lakt weer voortreffelijk. Dit zijn 2 laagjes. Baby blue is echt een droom van een blauw.

Baby blue is an extraordinary baby blue creme polish, much lighter than most light blues i own and this one applies like a dream, this is really a beautiful dreamy blue.
  
Koh Vintage orange
Vintage orange is eigenlijk geen oranje, meer een soort toffee/caramelkleur, erg jammie om naar te kijken en erg mooi op je nagels. Ik ben de laatste tijd erg gek op dit soort kleurtjes en deze is veel warmer dan de meeste nudes, dus een unieke tint in zijn soort. Ook dit zijn weer 2 moeiteloze laagjes lak.

Vintage Orange is not really an orange, more taffee/fudgecolored and very yummy to look at and lovely on the nails. I am really into these shades lately and this one is much warmer than all the nude shades i know, so this is pretty unique. This is also 2 easy and effortless coats.
   

Koh Choco brown
Goed ik heb dus eigenlijk helemaal niets met bruine lak, vind het soms ronduit lelijk maar toch...toen ik voor het rek met Koh lakken stond riep deze kleur mij gewoon...koop mij koop mij...dus ging hij mee naar huis en ik ben er zo blij mee! Het is een warmbruine tint met koperen en gouden shimmer zooooo mooi op een goudgebruind huidje, deze lak hadden ze net zo goed Choco glow kunnen noemen want het is spectaculair wat zonlicht met deze kleur doet. Ook deze bracht snel en makkelijk aan. Ik heb ze gekocht bij de Koh stand in de bijenkorf Amsterdam, pas wel op als je erheen gaat, want je gaat echt niet met lege handen naar huis. Geen tripje naar Amsterdam in de planning? je kan ze ook bestellen via http://www.kohcosmetics.com/ en een aantal parfumeriezaken. Enjoy! (ben wel benieuwd wat jouw favoriete koh kleur is ;)

Okay I have to confess I never liked brown polishes, sometimes I think they are just really ugly, but when I was standing in front of the huge Koh display this color was calling me....buy me buy me...so I took it home with me and I am so thrilled about this! It's a warm brown shade with copper and golden shimmer soooo stunning on a golden tan, they should have called this one Choco glow because it really glows in the sunlight. This one also applied quick and easy. I purchased these in the Bijenkorf Amsterdam at the Koh shop, be careful tough, you will not leave the Koh shop empty handed. Not planning to visit Amsterdam? You can also purchase these at www.kohcosmetics.com ( I think they offer international shipping too yay!) and some perfume stores. Enjoy! (let me know what your favorite color is I am sooo curious! :)

 
 
 

4 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)