dinsdag 9 februari 2010

LvdD Nubar Louvre Nude

Soms zijn er van die dagen dat ik niet zo goed ben in het maken van een keuze, op
dat soort dagen bieden de neutrale kleuren een uitkomst, want, altijd en overal goed.
Het kan wel even tricky zijn om de juiste kleur bij je huidskleur uit te zoeken, ik moet dus echt geen perzikkleurige tintjes gebruiken, dat werkt echt niet.

Zo wou ik Opi's coney island cotton candy al heel lang hebben (ik geef toe, vooral voor de naam...) en helaas net te peachy voor mij, terwijl hun makes men blush wel helemaal goed is, het kan dus even zoeken zijn voor je de juiste kleur te pakken hebt (en dan zijn er mensen die denken dat dit simpel is ;)

Louvre nude is zo een roze/beige kleur, die net een beetje elegantie aan je manicure geeft maar
niet overheerst, het is een best lekker af en toe een simpel dagje. Ik ben persoonlijk niet zo van de witte "nageltips" maar deze kleur is zeer geschikt voor een french manicure.


Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)