maandag 23 november 2015

Reload the perfume mini spray

Reload the perfume mini spray 

Ik ben een groot liefhebster van tasverstuivers (want ik heb zelfs onderweg graag iets te kiezen) e heb er hier zeker een stuk of 15 liggen maar er is nu een nieuwe tasverstuiver gelanceerd die mijn beautyhartje direct een stuk sneller liet kloppen. 

De Travalo is heel fijn maar als je die eenmaal gevuld hebt met een geur kan je deze niet schoonmaken dus zit je er een beetje aan vast. De standaard navulbare verstuiver kan enkel met een trechter worden nagevuld en nu is er dus de Reload, een verstuiver die afrekent met al die nadelen en waarvoor je ook kant en klare vullingen van populaire parfums kan aanschaffen. 


Briljant zijn de verwisselbare hulzen in diverse uiteenlopende printjes en designs (ik zie het al helemaal voor me, de marine streep voor een JPG geur, de abrikooskleurige huls met verstuiverprint voor een zoete gourmand, de zebraprint voor een Cavalli en de showstopper, een spray met glinsterende steentjes, voor een bijzonder parfum). 


Het systeem is heel eenvoudig, je shopt een witte of zwarte Reload en die pimp je vervolgens met een zelfgekozen huls. Extra vullingen en reiniging zijn los verkrijgbaar, ben nu trouwens wel heel nieuwsgierig of die reiniging ook op de Travalo te gebruiken is.... interessant... dat ga ik even uitzoeken.


Terug naar het vullen, je vult de Reload met de bijgeleverde trechter of door de vullig op je favoriete geurflacon te plaatsen nadat je de dop hebt verwijderd. Heel simpel maar voor mij niet eenvoudig, het duurde bij mij een paar dagen voordat ik eindelijk had gekozen met welke geur ik de Reload ging vullen, ik heb namelijk een aantal favorieten die ik allemaal graag continu binnen handbereik wil hebben.


De kant en klare navullingen zijn er onder andere van BOSS, Kenzo en Givenchy, bij aankoop van een volle geurvulling krijg je bovendien een kortingsbon van €5 die je kunt inwisselen als je een fullsize (vanaf 50ml) van die geur shopt. Deze vullingen koop je voor €5 dus een sllimme investering nietwaar? 

Ik ben helemaal fan van de Reload, de flacon is stevig en voelt zwaar en luxe aan en is prachtig vormgegeven, de vorm van de flacon deed mij denken aan Murmure van Van Cleef en Arpels, die flacon was ook zo ontzettend mooi. Reload is nu exclusief verkrijgbaar bij Douglas filialen en uiteraard ook in de webshop (gratis verzending naar Nederland en Belgiƫ)


Default - 468x60

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)