zondag 27 september 2015

Sebastian Methamorphik Styling

Sebastian Methamorphik Styling


Om zo goed mogelijk in te spelen op de trend om individuele looks te creëren lanceert Sebastian twee gloednieuwe stylingproducten. De producten zijn zowel geschikt voor stylisten als de consument zelf en beiden worden met de  twee Methamorphik producten uitgedaagd om hun grenzen te verleggen.

De Methamorphik producten zijn geïnspireerd op de natuur en zijn zo gemaakt dat ze eenmaal in contact met het haar de textuur transformeren zodat je ware kunstwerken kan creëeren. Nu hoef ik niet persé een modern kunstwerk op mijn kruin maar ik ben al 20 jaar groot fan van de Molding Mud dus dit wou ik toch even uitproberen.



De Eruptek is een lava-achtige stylingpasta die zorgt voor extreem volume en textuur, de vulkanische as zorgt voor een matte look en naast textuur en volume zorgt het product ook voor een stevige hold. Ik kon niet wachten om dit product te proberen en eigenlijk moet ik mijn haar wassen en föhnen vandaag maar de nieuwsgierigheid won het. Ik warm de grijze kleverige pasta op tussen mijn handpalmen, als ik deze zachtjes uit elkaar trek zie je de vezeltextuur van de Eruptek.

Ondanks de sticky textuur kan je het product makkelijk door je lokken kneden en zelfs nu al was ik verrast door het resultaat. Eigenlijk moest ik mijn haar dus wassen want het was na een paar dagen vochtig weer wat springerig en futloos geworden maar door de Eruptek is het springerige weg, het vormeloze en opstandige is veranderd in rommelige beachy waves (huh) en het haar voelt lekker vol.

Mijn krullen hebben een redelijk vaste relatie met de Molding mud (perfect voor definitie en flexibiliteit) maar ook de Eruptek doet het goed om ze een beetje in het gareel te houden. Ook is dit product ideaal als je je haar graag stijlt met een stijltang maar dan wat stugheid mist (mijn haar is dan zo glad dat zelfs een elastiekje eruit glijd). Een beetje Eruptek zorgt dan voor stevigheid en textuur zonder je haar meteen heel vettig te maken. Voor de wat uitdagender looks ben ik persoonlijk wat te tam maar op de youtube en facebook pagina van Sebastian vind je heel wat gewaagde inspiratielooks.



Resintek bestaat uit de duurzame was uit de carnaubaboom en dit harsachtige stylingproduct zorgt voor glans, hold en elasticiteit waardoor je lokken kneedbaar blijven en gedurende de dag moeiteloos in verschillende looks kan worde gemodelleerd (denk elegante chignon naar kantoor en glanzende glamourlook voor s'avonds). Ook dit product brengt lekker aan en zorgt voor glans en textuur.

Sebastian Professionel Eruptek
Sebastian Professionel Resintek



Beide nieuwe stylingproducten zijn verkrijgbaar bij de Sebastian kapsalon. Behoefte aan inspiratie?



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)