vrijdag 25 september 2015

Frisse nazomerverzorging

Frisse nazomerverzorging 

Hoewel de ochtenden en avonden al behoorlijk fris zijn kan het overdag nog aangenaam warm worden, ik laat de volle body butters nog even in de kast staan voor als het echt gemeen koud gaat worden en geef nu zolang het nog kan de voorkeur aan frisse luchtige texturen met zomerse geuren om dat fijne zomergevoel nog even vast te houden.

Stiekem ben ik dol op de herfst, overdag nog genieten van de zon maar s'avonds gewoon lekker met een mok warme choco en mijn hondjes onder een dekentje kruipen, the best of both worlds dacht ik zo. Maar toch vind ik het ook fijn om nog een beetje vast te houden aan dat zonnige gevoel en deze lekkere producten helpen mij daar heel goed bij.


Annemarie Börlind mag zich tot een van mijn favoriete ecofabulous beautymerken rekenen en dat is niet alleen vanwege hun betrokkenheid bij onze mooie aardbol maar ook vanwege de fijne producten. De Body lind Fresh producten bevatten onder andere vijgenextract en kostbare oliën voor een zacht en glad huidoppervlak.

Camelia olie zorgt voor een versterkte huidbarrière en voorkomt vochtverlies, jojoba en omega-oliën maken de droge huid weer zacht en soepel en toch trekt deze rijke veganistische olie lekker met fijne citrusgeur snel in waardoor je je direct kan aankleden. De fresh lijn bestaat naast deze superfijne olie ook nog uit een deodorant, douchegel, scrub en bodylotion.


In het voorjaar lanceerde Collistar de sorbet creams, superlichte gelcrèmes voor verschillende huidtypen. De mattifying sorbet cream is een fijne verzorging als je huid de neiging heeft om te gaan glimmen. De zwarte bessen zorgen ervoor dat de huidtextuur word verfijnd en heeft ook een vochtregulerende werking. Bij braaf smeren voor langere tijd zal de huidbalans hersteld worden en de kans op onzuiverheden verminderen en het huidoppervlak zal langzamerhand verfijnder en frisser worden.

Deze sorbet cream kan ook als matterend en talgregulerend masker worden gebruikt, laat een dikke laag 3 minuutjes intrekken en neem af met een tissue voor een snelle opfrisser.

Ik mag als zwangere natuurlijk geen cocktails en daarom ben ik enorm blij met de Virgin Mojito lichaamsvezorging van The Body shop, wel de geur van een zomerse mojito maar zonder de alcohol dan! De frisse textuur versmelt direct met de huid en zorgt voor een instant fris gevoel. Naast de body sorbet zijn er ook nog een shower gel, body butter, scrub en body splash verkrijgbaar met de geur van de iconische mojito cocktail. Stiekem hoop ik op een vervolg met de piña colada.....

Probeer jij het zomergevoel ook vast te houden of omarm jij de herfst meteen met alle bijbehorende lekkere rijke smeersels?


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)