dinsdag 7 juli 2015

Katy Perry Killer Queen Royal Revolution

Katy Perry Killer Queen Royal Revolution 
De muziek van Miss Perry is niet altijd mijn ding maar qua geurtjes is ze erg goed bezig, haar eerste was vooral een verleidelijk parfum en Royal Revolution is eigenwijs en een tikje ondeugend van aard. 

Royal Revolutuin zit in een blauwe flacon die doet denken aan een kostbare blauwe diamant, het was dan ook de blauwe diamant die diende als inspiratiebron voor deze geur. Royal Revolution is een fruitige bloemengeur op basis van granaatappel, roze freesia, jasmijn, sinaasappelbloesem, sandelhout, vanille orchidee, leer, muskus en sleedoorn. 


Toen ik de geur een keer opdeed kwam stiefdochter net voorbij en die was meteen helemaal gek op deze geur, je begrijpt dat ik de fles kon inleveren.... Nu vind ik dat de geur ook beter bij haar rebelse spirit past dan mijn nogal neurotische perfectionisme dus ik kan er wel mee leven. Royal Revolution is vanaf een betaalbare 15ml verkrijgbaar bij drogisterij en parfumerie.




Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)