woensdag 8 juli 2015

Deborah Lippmann Stripper to go VS OPI Wipe-Off!

Deborah Lippmann Stripper to go VS OPI Wipe-Off!

Easy does it en hoewel ik niet dagelijks naar een wat gemakkelijker product grijp voor het verwijderen van mijn nagellak (ik swatch op sommige dagen heel wat lakken en dan vind ik het toch zonde dus dan gaat er een halve fles remover door) vind ik de kant en klare doekjes met remover een uitkomst. Vorig jaar had ik helaas een flinke fail met de Alessandro express nail pads (heel erg zacht voor de nagel maar ik was een kwartier en drie pads verder voor alles van mijn nagels was...) dus nu besloot ik om voor de vakantieperiode eens een grote test te doen.

Twee van mijn favoriete nagellak merken hebben ook handige removers in het assortiment, beiden beloven dat je met één verpakking 10 nagels smetteloos schoon krijgt. Dus dat gaan we eens uittesten.


De Opi Wipe-Off doekjes bevatten geen aceton en zijn zacht voor je nagels en nagelriemen en met één doekje kan je ook 10 nagels schoonmaken. De OPI Wipe-Off doekjes bevatten een formule die zacht is voor je nagels maar een aceton vrije formule betekent ook iets meer werk bij glinsterende lakken of glitters (hierboven zie je I Sea you wear OPI uit de brights 2015 collectie) al was ik al met al toch redelijk vlot klaar.

Voor 10 stuks van de OPI Wipe Off doekjes betaal je €9,95.


Lippmann Stripper to go (pluspunten voor de naam!) is een remover pad die je heel makkelijk over je vingertop schuift en daar eventjes laat zitten voor je de lak verwijderd. De remover van Deborah Lippmann bevat lavendel en aloe vera die zorgen voor een zachte maar doeltreffende schoonmaakbeurt, met één 'minihandschoen' (ze zijn echt té schattig) maak je probleemloos 10 nagels schoon.


Ik verbaasde mij erover hoe vlot het klusje ging. Zelfs een glitterlak was geen uitdaging voor de Stripper to go. Nadeel, er zitten er maar 6 in een verpakking en dan is €16,95 toch best een pittig prijsje.

Eindoordeel? De Stripper to go is ideaal voor het snellere werk en voor glitters ideaal, de OPI doekjes zijn een stuk betaalbaarder en zijn doeltreffend, maar bij glitters en lakken met veel kleine glinsterende deeltjes heb je wat meer geduld nodig. Aangezien ik vaker crèmelakken dan glitters gebruik is de oplossing voor mij simpel, de OPI gaat mee in de beautycase voor de crèmelakken en shimmers en ik stop er toch ook een Stripper to go bij voor als ik zin krijg in een glitter. Al kan ik dan natuurlijk ook OPI's Glitter Off meenemen maar dat gaat weer ten koste van een kleurlak... Zoveel mooie nagellakjes, zoveel keuzes...Ik heb gelukkig nog eventjes dus ik denk er nog even over na. Deze removers in meeneemformaat zijn hoe dan ook ideaal en doen hun werk vol overgave.

Mijn travel essentials van 2014, die krijgen dit jaar gezelschap van de OPI Wipe-Off remover doekjes. 
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)